تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) – دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  

می‌شوند. با این حال می‌توان ساختمان‌ها و خانه‌هایی ساخت که اگرچه گران‌تر هستند، اما پایداری بیشتر و در نتیجه تأثیر منفی کمتری بر محیط زیست دارد. همچنین ارائه اطلاعات کمی و کیفی بیشتر در مورد مسائل اجتماعی و زیست محیطی و هزینه‌های آن بر محصولات، می‌تواند به تغییر رفتار خرید مصرف کنندگان منجر گردد. (بیامون،1999)

 

2-5-3- ترفیع سبز

ترفیع سبز به معنای انتقال اطلاعات واقعی در ارتباط با محصولات سبز و اقدامات زیست محیطی شرکت به مصرف کنندگان هدف می باشد. بازاریابان در ترفیع سبز یکی از سه هدف کلیدی زیر را دنبال می‌کنند :

1-آگاه کردن مصرف کنندگان هدف از تولید یک محصول سبز جدید و همچنین مزایای محیط زیست دوستانه آن محصول.

2-ترغیب مصرف کنندگان به بهره گیری از یک محصول سبز از طریق تغییر ادراک آن‌ها در ارتباط با کارکردهای آن محصول و آگاه کردن مصرف کنندگان از مزایای محصول.

ج) داده‌های مشخصی در مورد مزایای محصول ارائه دهیم. مثلاً درصد و ماهیت محصول بازیافت شده را مشخص کنیم.

د) شرایطی را فراهم کنیم که به مشتری امکان مقایسه دهیم.

ه) کلیه کلمات فنی را تعریف کنیم.

ی) مزایای زیست محیطی را تشریح کنیم زیرا مصرف کنندگان درمورد مقوله‌های زیست محیطی، آگاهی ندارند.

 

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان