تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن – دانلود پایان نامه

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

جدول ‏2‑8 : انواع تکنیکهای حاکم بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید

ردیف مدلهای حاکم بر رفتار مصرف کننده مراحل تغییر در رفتار مصرف کننده
1 تکنیک آیدا (AIDA) جلب توجه  علاقه تمایل فعالیت
2 تکنیک­های تست­های روانی این عکس­العمل­ها عبارتند از: سرعت پلک زدن چشم در حین نگاه کردن آگهی­های بازرگانی، سرعت تنفس، عکس­العملهای پوستی، الکتریکی، میزان انبساط و انقباض ماهیچه­ها، میزان گشاد شدن مردمک چشم
3 تکنیک ترغیبی ( داگمار) آگاهی  درک    متقاعد شدن رفتار خرید

 

4 تکنیک آزمایش های فروش نتایج فروش، بهترین عامل برای اندازه گیری اثر یک آگهی یا یک برنامه تبلیغاتی می باشد
5 تکنیک طرز فکر (نظرسنجی) طرز فکر غیر از فکری- شناختی، احساسی و رفتاری دارد

3.                   پیشینه تجربی پژوهش

گرایش به سمت جهانی شدن ، تغییر و تحولات تکنولوژیکی ، مشتری گرایی ، بهره گیری روز افزودن از اینترنت ، تجارت الکترونیکی و عواملی نظیر این شدت وتنوع رقابت بین سازمانها را افزایش داده می باشد. در واقع اینترنت و تجارت الکترونیکی برای شرکتها در بسیاری از صنایع به روش تبلیغات و تعامل با مشتریان و سهامداران ، ارائه محصولات و خدمات و فروش الکترونیکی تبدیل گردیده می باشد. تجارت یک حساسیت فرهنگی را توضیح میدهد و برای فرهنگها و جشنهای محلی فراهم شده می باشد. بعضی وب سایتهای HSBC مخصوص کشور با موتورهای جستجوی اصلی رجیستر شده اند و موتورهای جستجوی محلی یک ارتباط به وب سایت مخصوص کشور فراهم می کنند و یک ارتباط به شرکت.

بعنوان مثالی دیگر، استراتژی تبلیغات اینترنتی بنتون[1] (طراح و تولیدکننده لباس ایتالیایی) بعنوان یکپارچگی جالب و مزایای واکنش پذیری پایینی که دارد مطالعه می گردد. موجودیت انحصاری وب سایت شرکت بنتون بدون هیچ لینک فعالی به سایتهای بنتون در کشورهای دیگر می باشد و تنها لینک فعال به کشورهای دیگر برای خرید می باشد و سایت تنها زبان انگلیسی می باشد و مشتریان ایتالیایی و آلمانی علاقمند به خرید بایستی به انگلیسی خرید را انجام دهند.

هدف تبلیغات توضیح پیام می باشد که مشتریان جاری و آینده را به طور مثبت تحت تاثیر قرار میدهد تبلیغات شرکتهای بزرگ برای ساخت برندهایی که در طول جهان قابل تشخیص اند قابل ملاحظه می باشد در حالیکه شرکتهای زیادی توان وب سایت را بعنوان یک رسانه تبلیغاتی درک نکردند. برای ⅔ شرکتها هم ترازی کامل میان استراتژی تبلیغات اینترنتی و شرکت وجود ندارد که[1] www.benetton.com

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن