عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
تکه ای از متن پایان نامه :
علت های آن عبارتند از اینکه وب سایت شرکت بعنوان قسمتی از استراتژی تبلیغاتی در نظر گرفته نشده می باشد. مجریان تبلیغات داخلی روی کانالهای سنتی و منطق تبلیغات متمرکز می شوند و ممکن می باشد به تبلیغات اینترنت بعنوان مکانیابی تبلیغات بنر روی پرتالهای وب پرترافیک (مثل یاهو) فکر کنند و به تبلیغات روی وب سایت شرکتشان فکر نمی کنند. مشتریان زیادی می توانند با رفتن به وب سایت شرکت در مورد خدمات و محصولات شرکت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و این یک دیدگاه کاربردیست .
دوم آنکه معرفی تکنولوژی اینترنت برای بیشتر شرکتها نیازمند تخصیص مجدد منابع برای ایجاد یک حضور اینترنتی، اینترانت شرکت و اکسترانت شرکا می باشد . برای مثال بنتون ممکن می باشد تصمیم دریافت جواب از تنوع وسیعی از فرهنگها ، مکانها و حرفه ها انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که انواع گرایشات مصرف کنندگان بر قراردادهای اجتماعی تبلیغات اینترنتی تاثیر دارد. و همچنین تبلیغات اینترنت برای مشتریان بالقوه علاقمند موثرتر می باشد و به ایجاد یک گرایش برندی مثبت کمک میکند . اینترنت یک شیفت تند در تغییر گرایش از محصولات انبوه و قابل لمس به محصولات سفارشی و اطلاعات محور داشته می باشد و ارتباط میان تبلیغ کنندگان، آژانسهای تبلیغاتی، رسانه و مشتریان را به طور گسترده ای تغییر داده می باشد و می تواند برای فروش چیزی به مردمی که میخواهند با تبلیغات اینترنتی سرگرم شوند مورد بهره گیری قرار گیرد. درک قراردادهای اجتماعی تبلیغات، ما را به بهره گیری کاراتر و موثرتر از درآمدهای تبلیغات قادر خواهد ساخت و رضایت بیشتر برای مشتریان به همراه دارد . (Gordon and De Lima-Turner,1997)