تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن – پایان نامه ارشد

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

علت های آن عبارتند از اینکه وب سایت شرکت بعنوان قسمتی از استراتژی تبلیغاتی در نظر گرفته نشده می باشد. مجریان تبلیغات داخلی روی کانالهای سنتی و منطق تبلیغات متمرکز می شوند و ممکن می باشد به تبلیغات اینترنت بعنوان مکانیابی تبلیغات بنر روی پرتالهای وب پرترافیک (مثل یاهو) فکر کنند و به تبلیغات روی وب سایت شرکتشان فکر نمی کنند. مشتریان زیادی می توانند با رفتن به وب سایت شرکت در مورد خدمات و محصولات شرکت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و این یک دیدگاه کاربردیست .

دوم آنکه معرفی تکنولوژی اینترنت برای بیشتر شرکتها نیازمند تخصیص مجدد منابع برای ایجاد یک حضور اینترنتی، اینترانت شرکت و اکسترانت شرکا می باشد . برای مثال بنتون ممکن می باشد تصمیم دریافت جواب از تنوع وسیعی  از فرهنگها ، مکانها و  حرفه ها انجام  دادند و به این نتیجه رسیدند که انواع گرایشات مصرف کنندگان بر قراردادهای اجتماعی تبلیغات اینترنتی تاثیر دارد. و همچنین تبلیغات اینترنت برای مشتریان بالقوه علاقمند موثرتر  می باشد  و به ایجاد یک گرایش برندی مثبت کمک میکند . اینترنت یک شیفت تند در تغییر گرایش از محصولات انبوه و قابل لمس به محصولات سفارشی و اطلاعات محور داشته می باشد و ارتباط میان تبلیغ کنندگان، آژانسهای تبلیغاتی، رسانه و مشتریان را به طور گسترده ای تغییر داده می باشد و می تواند برای فروش چیزی به مردمی که میخواهند با تبلیغات اینترنتی سرگرم شوند مورد بهره گیری قرار گیرد. درک قراردادهای اجتماعی تبلیغات، ما را به بهره گیری کاراتر و موثرتر از درآمدهای تبلیغات قادر خواهد ساخت و رضایت بیشتر برای مشتریان به همراه دارد . (Gordon and De Lima-Turner,1997)

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

برچسب‌ها: