تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن – پایان نامه کارشناسی ارشد

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

  

 

 

 

 

گرایشات مشتریان به تبلیغات اینترنتی و تاثیر قراردادهای اجتماعی بر این گرایشات درجدول2-9 توضیح داده می گردد :

جدول ‏2‑9: گرایشات مشتریان به تبلیغات اینترنتی و تاثیر قراردادهای اجتماعی بر این گرایشات

ردیف انواع گرایشات مشتریان توضیح گرایشات تاثیر قراردادهای اجتماعی بر گرایشات مشتریان
1 دستیابی به تبلیغات –          مشخص شده بوسیله کاربر(کاربر می تواند تصمیم بگیرد که چه زمانی می خواهد  و چه زمانی نمی خواهد تبلیغات نمایش داده گردد وقتی که از شبکه جهانی اینترنت بهره گیری می کند)

–          مشخص شده بوسیله فراهم کننده ( کاربر هیچ کنترلی بروی نمایش تبلیغات هنگام بهره گیری از شبکه جهانی اینترنت ندارد )

مسئله این می باشد که آیا کاربران یا تبلیغ کنندگان می توانند مشخص کنند که آیا و چه زمانی تبلیغات نشان داده شده مشکل ساز می باشد و قراردادهای اجتماعی می تواند این موارد را کنترل نماید.
4 اثر تبلیغات بر هزینه ها –          افزایش ( تبلیغات  ممکن می باشد منجر به خدماتی با قیمت بالاتر از خدماتی که موجودند گردد.)

–          یکسان (تبلیغات ممکن می باشد منجر به خدماتی با قیمت مشابه با آنانی که موجودند گردد.)

–          کاهش (تبلیغات  ممکن می باشد منجر به خدماتی با قیمت پایین تر از خدماتی که موجودند گردد.)

از آنجا که در بعضی کشورها، بینندگان برای دیدن تبلیغات از کانالهای تلویزیونی هیچ هزینه ای نمی کنند اما دستیابی به اینترنت برای بیشتر کاربران هزینه بر می باشد تبلیغات اینترنتی میتواند برای کاربران هزینه بر تر از تبلیغات از رسانه های دیگر گردد اما از دید تبلیغ کنندگان تبلیغ روی اینترنت مانند ارسال ایمیل نسبت به کانالهای دیگر مانند رادیو ، تلویزیون و روزنامه کم هزینه تر می باشد. قراردادهای اجتماعی می تواند بر هزینه های کاربران از طریق پیشنهاداتی مانند دستیابی به اینترنت بدون هزینه تاثیر گذارد.

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن