تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن – دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

  اینترنت برای فعالیتهای بازاریابی و تجارت الکترونیک در مراحل رشد می باشد و تنها در سالهای اخیر به یک دنیای خانگی تبدیل شده می باشد که بعنوان یک سیستم توزیع اطلاعات بهره گیری اش پیچیده و وقت گیر نمی باشد. تکنولوژی برای بهره گیری از شبکه جهانی اینترنت کلاً مشترک و ارزان می باشد و مبادلاتش معمولاً سریع می باشد. مزایای بالقوه بهره گیری از اینترنت برای اهداف بازرگانی پیش بینی می گردد که برای همه اندازه ی شرکتها قابل بهره گیری باشد.

دستیابی و بازیابی اطلاعات که بصورت گرافیک رنگی ، صوت و ویدئو هستند آسان می باشد ، هدف بهره گیری از وب برای تجارت فراهم کردن مزایا و اطلاعات برای مشتریان می باشد .

ظاهراً طبیعت فعالیتهای بازاریابی روی وب جذاب می باشد و روزانه حدود1میلیون نفر نگاه دزدانه به صفحات وب دارند و بیشتر مردم به وب از طریق کارشان دسترسی دارند و اعضایی که نگاه دزدانه دارند بیشتر به تبلیغ دهندگان خدمات روی اینترنت جذب می شوند .

اما مسایلی در بهره گیری از اینترنت برای تجارت الکترونیک هست اول اینکه مشتریان ممکن می باشد به طور انتخابی به تبلیغات نگاه کنند یا ممکن نیست بدانند بعضی تبلیغات در پایین صفحات قرار داده می گردد ، دوم اینکه امنیت کامل روی اینترنت امکانپذیر نیست و سوم اینکه روش های کمی برای ارزیابی بهره گیری از اینترنت یا اثر فعالیتهای بازاریابی روی آن موجود می باشد .

گرچه بهره گیری از اینترنت برای تجارت الکترونیک در دوران بچگی اش می باشد پاسخ بازرگانی به اینترنت در حال افزایش می باشد و در 3 ناحیه دیده می گردد . آغاز بهره گیری بازرگانی از اینترنت به طور می باشد که این عوامل اعلان فراهم آوردن خدمات روی اینترنت را پیشنهاد می کند که بایستی عکس العمل قیمت سهام مثبت را منجر گردد .

این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اثر اعلان انتخاب استراتژیهای بازاریابی روی ارزش بازار شرکتها بکار برده شده می باشد . رامیرذا[1] و بوبینسکی[2] اثرات تبلیغات مرتبط مالی روی ارزش بازار شرکتهای تبلیغ کننده را مورد[1] Ramireza

[2] Bobinski

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن