پایان نامه کارشناسی ارشد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

قلمرو مکانی پژوهش : قلمرو مکانی این پژوهش خریداران محصولاتی مانند کتاب، سی دی و نرم افزار در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می باشد .

قلمرو زمانی پژوهش : با در نظر داشتن گرداوری اطلاعات از طریق پرسشنامه ، قلمرو زمانی پژوهش از خرداد ماه سال 1389 تا خرداد ماه سال 1390 را در برگرفت .

1.                   روش انجام پژوهش

آغاز با مطالعه اسناد ، مدارک ، مقالات فارسی و لاتین به جمع بندی ادبیات پژوهش و طراحی مدل نظری پژوهش می پردازیم و سپس با در نظر داشتن مدل پژوهش به طراحی سوالات پرسشنامه و گردآوری اطلاعات می پردازیم.

  • نبود چهارچوب ادراکی لازم در افراد جامعه به مقصود اجرای شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین

2.                   تعریف عملیاتی واژه­ها و اصطلاحات

  • کسب و کار الکترونیکی : هر نوع فعالیت کسب و کاری مبتنی بر شبکه می باشد که روابط درونی و بیرونی را برای ارزش متحول کرده و از فرصتهای بازار بدست آمده و ناشی از اقتصاد شبکه ای بهره برداری میکند. پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را فناوری اطلاعاتی و ارتباطی تشکیل می دهند . این فناوری امکان بکارگیری روش های بسیار موثری را برای جمع اوری اطلاعات در مورد محصولات ، خدمات ، ارزیابی و مذاکره با تامین کنندگان ، تحویل دیجیتالی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش بدست می دهند(Mary Ellen Gordon ,1997).
  • بازاریابی : عبارتست از همه تلاشهای نظام مند برای شناخت نظام بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه نظام ارزشی جامعه و هدفهای سازمان بنحوی که با توجه سیستمی همه افراد و ارکان محیط بازار را در نظر بگیرید.(کاتلر ،1999، ص.16)
  • بازاریابی الکترونیکی : بهره گیری از روشها و تاکتیکهای بازاریابی با بهره گیری از اینترنت رفع نیازهای مشتری و ایجاد ارزش متقابل فروشنده و مشتری با بهره گیری از ابزارهای تکنولوژی اطلاعات و شبکه(اسفیدانی ،1385،ص.14)

اینترنت : کلمه اینترنت مخفف interconnected network و به ­معنی شبکه­های به­هم مرتبط می باشد .اینترنت سیستمی برای توزیع و تبادل اطلاعات از پیغام ،صدا ، تصویر ، فایل و غیره در سطح جهان

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

برچسب‌ها: