تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) – پایان نامه ارشد

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  

از دیگر شرکت‌ها متمایز شوند. پس این رویکرد یک ارتباط‌ی برد- برد بود که باعث می‌گردید هم مصرف کننده به مثلاً درآمد واقعی جمعیت کشورهای توسعه یافته هفت برابر درآمد افراد در کشورهای کمتر توسعه یافته می باشد. کشورهای توسعه یافته کمتر از 20% جمعیت جهان را دارند اما بیش از نیمی از برق جهان را مصرف و 50% دی اکسید کربن را وارد جو می‌کنند. عنصر مهم دیگر تاکید بر نیازهاست. اگرچه هدف بازاریابی تأمین خواسته‌ها و نیازهاست اکثر کوشش‌های بازاریابی معاصر تاکید بر خواسته‌های افراد می باشد نه نیازها. همان طوری که دارنینگ در سال 1992 در تحقیقات خود نشان داد 80% جمعیت دنیا درآمد مناسبی ندارند و بیشتر هزینه‌های مصرفیشان صرف تأمین نیازهای اولیشان می‌گردد پس بازاریابی پایدار بایستی تاکیدش بر نیازها باشد نه خواسته‌ها.

2-4-3- بازاریابی سبز در ایران:

حال که به معضلات و مسائل زیست محیطی واقف شدیم و اینکه چرا بازاریابی و علوم تجاری نیز درگیر این مسائل گردید بایستی ببینیم کشور ما ایران در این موارد چگونه می باشد و چه وضعیتی درمورد مسائل زیست محیطی و همچنین بازاریابی سبز دارد؟ و چه آینده‌ای پیش روی ماست و چه کارهایی بایستی بکنیم؟

از زمان‌های بسیار دور در متون دینی و مذهبی و اشعار و نوشته‌های ادبی ایران همواره از حفظ و نگهداری محیط زیست به نیکی یاد شده و تخریب و آسیب رساندن به آن شدیداً مذمت شده می باشد (دعایی، 1385). اما تخریب محیط زیست و بهره‌برداری بیش از حد منابع در کشور ما نیز همانند  

  دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد : برساخت گرایی در فلسفه اخلاق کانت

 

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.