تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن – دانلود پایان نامه ارشد

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

کل ‏5‑6  چهار چوب قرارداد اجتماعی تبلیغات

5 مجموعه اطلاعات –          هیچ (تو به هیچ کاربر اینترنت با هیچ اطلاعات شخصی دسترسی نداری پس هرکسی تبلیغات یکسانی را خواهد دید.)

–          پروفایل (وقتی شما یک مشتری می شوید شما اطلاعاتی در مورد سن، درآمد، ترجیح محصولات و غیره آماده می سازی که این برای تعیین تبلیغات نشان داده شده به شما بهره گیری می گردد.)

–          بهره گیری ( سایتی که شما روی شبکه جهانی وب مرور می کنید پیگیری می گردد و در اتصال با پروفایل شما به مقصود انتخاب تبلیغات نشان داده شده به شما بهره گیری می گردد.)

تبلیغات روی اینترنت می تواند برای هر یک از کاربران از طریق روشهایی به صورت سفارشی ارسال گردد که در این صورت تبلیغ کنندگان پرداخت بیشتری نسبت به تبلیغات روی رسانه های سنتی خواهند داشت . کاربران ممکن می باشد بخاطر پیگیری اطلاعات شخصی شان ناراحت شوند که قراردادهای اجتماعی می تواند برای حفظ اطلاعات شخصی کاربران قید و بندهایی را لحاظ نماید.

2.1.1.    پاسخ مشتریان به وب سایتها و تاثیر آنها بروی کارایی تبلیغات

2.1.2.    رونالد ای گلداسمیت[1] و بردارا ایی لفرتی[2]  (2002) تحقیقی را با عنوان پاسخ مشتریان به وب سایتها و تاثیر آنها بروی کارایی تبلیغات را با هدف آزمودن 4 تئوری مربوط به تاثیر دیدن تبلیغات اینترنت روی وب سایتها را روی یک نمونه مناسب از 329 دانش آموز فارغ التحصیل نشده انجام دادند و از آنها برای تبلیغ خدمات و فراهم کردن خدمات روی اینترنت

لاینت نولز متر[3] و ایک متر[4] و کیم برلی سی گلیسون[5](1998)  تحقیقی را با عنوان تبلیغ خدمات و فراهم کردن خدمات روی اینترنت انجام دادند. گرچه پیدایش اینترنت به سال 1960 برمی گردد اما بهره گیری از[1] Ronald E. Goldsmith

[2] Bardara A. Lafferty

[3]  Lynette Knowles Mathur

[4] Ike Mathur

[5]  Kimberly C. Gleason

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

  پایان نامه کارشناسی ارشد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.