تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)- قسمت ۳۸

  • محرابی جواد،بابای اهری مهدی،طاعتی مریم،۱۳۸۸،ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتیاط با مشتری (CRM) در بانک ملت،مجله مدیریت توسعه و تحول ۴(۱۳۸۹)۷۱-۶۱
  • عباسی،محمد رضا،ترکمنی،محمد،۱۳۸۹،مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)،بررسی های بازرگانی،شماره ۴۱
  • کرامتی،عباس،مشکی،هانیه،نظری شیرکوهی،سلمان،۱۳۸۸،شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در ایران،فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی،شماره ۵۱،تابستان ۱۳۸۸٫
  • الوتدی،محسن،کریمی،محمد،۱۳۸۸،بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد سوئیفت،مجله مدیریت توسعه و تحول ۱(۱۳۸۸) ۵۷-۴۹٫
  • قره داغی،مهدی،بررسی عوامل تاثیرگذار بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای کوچک و متوسط توریستی استان تهران،پایان نامه برای درجه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
  • برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.

  • یوسفی،پوریا،۱۳۸۴،تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران از خدمات بانکی بر اساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان،پایان نامه برای درجه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
  • Jan U.Becker ,Goetz Greve ,Sonke Albers.The impact of technological and organizational of CRM on customer acquisition,maintenance,and retention.
  • Aurora Garrido-Moreno,Antonio Padilla-Melendez.Analizing the impact of knowledge management on CRM success:The mediating effects of organizational factors.
  • Alshavi.S,Missi.F,Irani.Z,(2011),organizational,technical and data quality factors in CRM adoption-SMEs perspective.
  • Beijerse,R .P .(1999) .Questions in KM:Defining and conceptualizing a phenomenon.Journal of knowledge Management,3(2),94-109.
  • Salmador, M. P., & Bueno, E. (2007). Knowledege creation in strategy-making: Implications for theory and practice. European Journal of Innovation Management,10(3), 1060–۱۴۶۰٫
  • Romano, N., & Fjermestad, J. (2003). Electronic commerce customer relationship management: A research agenda. Information Technology and Management, 4,233–۲۵۸٫
  • Croteau, A., & Li, P. (2003). Critical success factors of CRM technological initiatives..Canadian Journal of Administrative Sciences, 20(1), 21–۳۴٫
  • Rigby, D., Reichheld, F., & Schefter, P. (2002). Avoid the four perils of CRM. Harvard. Business Review, 80(2), 101–۱۰۹٫
  • این مطلب را هم بخوانید :  رابطه‌ی بین فعالیت بدنی با BMI و تصویر بدن در دانش‌آموزان دختر ...
  • Bueren, A., Schierholz, R., Kolbe, L. M., & Brenner, W. (2005). Improving performance of customer-processes with KM. Business Process Management Journal,11(5), 573–۵۸۸٫
  • Stefanou, C. J., Sarmaniotis, C., & Stafyla, A. (2003). CRM and customer-centric
  • KM: An empirical research. Business Process Management Journal, 9(5), 617634.

    1. Colgate, M. R., & Danaher, P. J. (2000). Implementing a customer relationship strategy:The asymmetric impact of poor versus excellent execution. Journal of the Academy of Marketing Science, 28(3), 375–۳۸۷٫
    2. Xu, M., & Walton, J. (2005). Gaining customer knowledge through analytical CRM.Industrial Management + Data Systems, 105(7), 955–۹۷۲٫
    3. Zablah, A. R., Bellenger, D. N., & Johnston, W. J. (2004). An evaluation of divergent perspectives on customer relationship management: Towards a common understanding of an emerging phenomenon. Industrial Marketing Management, 33,475–۴۸۹٫
    4. Penrose, E. T. (1959). The theory of the growth of the firm. New York: Villey.
    5. Piccoli, G., O’Connor, P., Capaccioli, C., & Alvarez, R. (2003). Customer relationshipmanagement: A driver for change in the structure of the US lodging industry.Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 44(4), 61–۷۳٫
    6. Sin, L. Y. M., Tse, A. C. B., & Yim, F. H. K. (2005). CRM conceptualization and scale development. European Journal of Marketing, 39(11/12), 1264–۱۲۹۰٫
    7. Roh, T. H., Ahn, C. K., & Han, I. (2005). The priority factor model for customer relationshipmanagement system success. Expert Systems with Applications, 28, 641–۶۵۴٫
    8. Ngai, V. W. T. (2005). Customer relationship management research (1992–۲۰۰۲): Anacademic literature review and classification. Marketing Intelligence and Planning,23(6), 582–۶۰۵٫
    9. Aurora,G.M,.Antonio,P.M.(2011).Analyzing the impact of knowledge management on CRM success.the mediating effects of organizational factors.
    10. Yu, D. (2000). Building the knowledge advantage; [Online], cited: 2000-01-19, available: http://www.pwcglobal.com/ extweb/newcolth.nsf/DocID/D68D5EE66EDBFE828525679F0050D362.
    11. Parlby, D., & Taylor, R. (2000). The power of knowledge: A business guide to knowledge .Information technology for management” ,۳ rd ed ,John wiley &
    12. Hammer.M,Stanton.S.A,(۱۹۹۴),”Reengineering work: Don’t automate obliterate” ,Harvard business review ,(68;4),104-11 2۶۸:۴),۱۰۴۱۱۲ management; [Online], cited 2000-10-31,
    13. Alavi, M., & Leidner, D. E. (2001). Review: KM and KM systems: Conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, 25(1), 107–۱۳۶٫
    14. Bentum, R. V., & Stone, M. (2005). Customer relationship management and the impact of corporate culture—A European study. Journal of Database Marketing & Customer Strategy Management, 13(1), 28–۵۴٫
    15. Chen, J., & Ching, R. (2004). An empirical study of the relationship of IT intensity and organizational absorptive capacity on CRM performance. Journal of Global Information Management, 12(1), 1–۱۷٫
    16. Hansotia, B. (2002). Gearing up for CRM: Antecedents to successful implementation.Journal of Database Management, 10(2), 121–۱۳۲
    17. Li, P. (2001). The critical success factors of customer relationship management (CRM) technological initiatives. Doctoral Thesis. Concordia University
    18. Sin, L. Y. M., Tse, A. C. B., & Yim, F. H. K. (2005). CRM conceptualization and scale development. European Journal of Marketing, 39(11/12), 1264–۱۲۹۰٫
    19. Wu, W. (2002). Customer relationship management. Technology, market orientation and organizational performance. Doctoral Thesis. Concordia University.
    20. Briwn, StandIy , Custom reIation management a strategic imperaction in the word if e – business
    21. Frank Siderio, financial services industry strategist , PeopleSoft, Inc, CRM for Insurance Mardh 07,2003
    22. Frank Meister , bill chambers , Joe fenner , Doculabs, may 31 ,2001 – ۱
    23. این مطلب را هم بخوانید :  علمی :بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات ...