پژوهش – تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)- قسمت ۳۹

  • Greenberg, p (2002) . CRM at the speed of light : capturing & keeping customer in intrnet read time . Mc Grawhill . Osbone media.
  • Lehman & Winer (2001) , A framework for cuotoRM calafornia management review . Vol 43,no . 4,pp.89-105
  • Munnukha , juha , dynamics of price sensitivity aming mobile service customs. www . Emerald insight.Com, 2004
  • Philip koiIer & Gary Armstrong Marketing An introduction , USA , prentice Hav , inc , 1987
  • Rafiq , Mohammadk . Ahmed , perviz , using the 7PS as generic Marketing Mix & expIoratory survey
  • of uk & European Marketing academics .WWW.Emeraldinsight . com , 2002
  • Reppel , Alexande , The privacy marketing review , The marketing mix : 4p , 7 p or what ? , 2003
  • Russels , Winer , Product management ( Burr Rid , iI : MC Graw Hill – (۲۰۰۱)
  • Tarter Jeffrey , service Marketing , The reIation ship factor , Published by the associaon of support proffessioals , 2002
  • Thompson , (2002) . What is CRM ? the CRM primer , what you need to know to get started . publhshed by CRMguru . com
  • Tung,wei – M.capella, Louis – K . Tof, peter- service pricing : a multi step synthetic www. google . com 2002 approach
  • Wiersema, f, ( 2003) , Winning in smart markets, slon management. Rewview , summer , 2003 37. Wolfgang HardIe , Homburg , University of Berlin, May , 20
  • Swan, J., Newell, S., & Robertson, M. (2000). KM—When will people management enter the debate? In 34th Hawai’i international conference on system sciences (p. 70). Maui: IEEE Computer Society Press.
  • Salmador, M. P., & Bueno, E. (2007). Knowledege creation in strategy-making: Implications for theory and practice. European Journal of Innovation Management, 10(3), 1060–۱۴۶۰
  • این مطلب را هم بخوانید :  پژوهش - مدیریت و توسعه گردشگری در مشهد با تاکید بر توسعه گردشگری سلامت- ...
  • Dous, M., Kolbe, L., Salomann, H., & Brenner, W. (2005). KM capabilities in CRM: Making knowledge for, from and about customers work. In Proceedings of the eleventh Americas conference on information systems Omaha, NE, USA, (pp. 167–۱۷۸).
  • پیوست ها:
    ۱-پرسشنامه:
    بسمه تعالی
    با سلام.
    در این پژوهش برای بررسی تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) از منابع مختلف استفاده شده است.خواهشمند است با مطالعه توصیف هر عامل،با علامت گذاری گزینه مورد نظر میزان اهمیت انها را بیان فرمائید.ضمنا اضافه می گردد پژوهش حاضر به عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد اینجانب تحت عنوان “تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در بانک صادرات ایران”به راهنمایی سرکار خانم دکتر نرگس دل افروز در حال انجام است.
    با تشکر
    مهدی امینی
    دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه
    ازاد اسلامی واحد رشت
    توضیحات:
    پرسشنامه زیر شامل دو قسمت می باشد.در قسمت اول میزان تاثیر هر یک از متغیرهای موثر در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سنجیده می شود که جهت انجام این امر بایستی به هر کدام از سازوکارها امتیازی مابین ۱ الی ۵ داده شود.به طوری که این امتیاز میزان اهمیت نسبی ان را نشان می دهد.قسمت دوم پرسشنامه شامل سوالاتی در رابطه با نتایج حاصل از اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری است که از دو بعد “مالی” و “بازاریابی” مورد بررسی قرار گرفته است.
    ۱=کاملا مخالف ۲=مخالف ۳=بی نظر ۴=موافق ۵=کاملا موافق

    منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است

    • مشخصات فردی:

    نام: …………… نام خانوادگی: …………..
    سن: ……….
    جنسیت: مرد زن
    تحصیلات: …………………….
    سابقه خدمت:……………….سال

    این مطلب را هم بخوانید :  بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات ...

    • سابقه ی فعالیت شرکت در زمینه ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چقدر است؟

    1. ۱ الی ۶ ماه