دانلود : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

ت .

2.1.1.   تبلیغات اینترنتی در ایران

در ایران اینترنت از سال 1376 بطور نسبتاً فراگیر به کار گرفته شده می باشد و تعداد کاربران آن بطور فزاینده ای در طول سالیان اخیر افزایش یافته می باشد . با وجود اینکه تعداد سایت های فارسی از رشد بسیاری برخوردار بوده می باشد اما همچنان میزان تبلیغات اینترنتی این سایتها بسیار کم و ناچیز می های تبلیغات اینترنتی مانند مکانیزم هایی جهت سنجش و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات اینترنتی باعث شده می باشد که این شرکتها تمایل کمتری به دادن تبلیغ در اینترنت داشته باشند . زیرا که وجود مکانیزم های اندازه گیری اثربخشی تبلیغات در اینترنت یکی از مزیت های این نوع تبلیغات می باشد و در صورتی که امکان بهره گیری از مزیت های تبلیغ در اینترنت در کشور فراهم نباشد ، بالطبع تبلیغ دهندگان نیز تمایلی برای ارایه تبلیغ در اینترنت نخواهند داشت . (بختایی و گلچین فر، 1388، ص.23-54)

2.1.          جمع بندی

در این بخش آغاز تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی و سپس تبلیغات اینترنتی، محدودیتها و مزیتهای آن و روند این نوع از تبلیغات در ایران اظهار گردید. در ادامه انواع روشهای تبلیغات آنلاین مطالعه خواهد گردید.

2.2.            اشکال تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین به شکل های مختلفی انجام می شود . در این بخش به معرفی شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین می پردازیم :

2.2.1.  تبلیغات موبایلی

  • تعریف تبلیغات موبایلی
  پایان نامه با موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

اقدام تشویق مردم به خرید محصولات و خدمات (از طریق) بهره گیری از کانال موبایل به عنوان یک رسانه برای حمل پیام تبلیغ. پیام های کوتاهی که پیام های کسب و کار به مشتری را به دستگاه بی سیم منتقل می کند.کانالی برای مبارزات اختصاصی که کاربران را برحسب اینکه کجا هستند، در زمان نیاز شان مورد هدف قرار می دهد. (صادق وزیری،1387)

مورد علاقه خود را از طریق اینترنت، اخذ نمایند. حضور در همه جا به معنی دسترسی در هر زمان و هر مکان می باشد، یک دستگاه موبایل می توانند به هنگام نیاز بدون در نظر داشتن مکان کاربر مورد بهره گیری قرار گیرند. حضور در همه جا، دسترسی به اطلاعات در شرایط لحظه ای که در دنیای کسب و کار امروزی و بازار مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد را راحت تر می نماید(Turban et al,2006).

  • محدودیت ها یا نقاط ضعف تبلیغاتی موبایلی

محدودیت ها یا نقاط ضعف موبایل به طور اختصار عبارتند از: صفحه نمایش کوچک، صفحه کلید عملیاتی کوچک[1]، قدرت محاسبه ای کمتر، محدودیت زمانی باتری، پیچیدگی مکانیسم وارد کردن متن، ریسک خطا[1] Multifunctional key pad

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

  پایان نامه کارشناسی ارشد در رابطه با : برساخت گرایی در فلسفه اخلاق کانت

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.