دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

. بهره گیری از انیمیشن: بهره گیری از انیمیشن باعث افزایش جذابیت  بنر شده و ضمن جلب تعداد بیشتری از مخاطبان تا حد قابل توجهی افزایش نرخ کلیک بر روی بنر را موجب می گردد .

  • بهره گیری از رنگهای روشن: بهره گیری از رنگهای آبی ، زرد و سبز در بنرها و آگهی های تبلیغاتی ، میزان کلیک را افزایش می دهد .
  • قرار دادن مزایایی برای کلیک بر روی بنر: برای این مقصود می توان سوالی را در آگهی خود مطرح نمود که پاسخ سوال را مخاطب می بایستی با کلیک کردن روی بنر و در سایت مورد نظر بیابد . مثلاً آیا می خواهید ترافیک سایت شما افزایش یابد ؟
  • بین بنر و صفحه خاصی از سایت خود ارتباط مستقر کنید:زمانی که افراد روی یک بنر کلیک می کنند انتظار دارند به صفحه خاصی که اطلاعات بیشتری راجع به آن آگهی دارد راهنمایی شوند . لذا بایستی آگهی خود را به صفحه ای که اطلاعات تکمیلی در آن قرار داده شده می باشد پیوند دهیم .
  • آگهی خود را به طور مرتب تغییر دهید: تحقیقات نشان می دهد معمولاً آگهی ها پس از دو هفته میزان کلیک خود را به طور قابل ملاحظه ای از دست می دهند .
  • اندازه فایل: فایل های کوچکتر برای انتشار مناسب تر هستند . زیرا که این فایل ها قبل از فایل های سنگین تر نمایش داده می شوند و به این ترتیب از شانس بیشتری برای مشاهده شدن بهره مند می شوند .
  • بهره گیری از فونت هایی که مخاطبان هدف قادر به خواندن آن باشند: از فونت هایی بهره گیری گردد که مخاطبان قادر به خواندن آن باشند . این امر در خصوص فونت های فارسی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.
  • بهره گیری از اندازه های استاندارد: بهره گیری از اندازه های استاندارد بنر می تواند امکان تبادل بنر را برای سفارش دهنده بنر فراهم آورد.
  • روش پولی : دراین روش شرکتها می­توانند در ازای پرداخت مبالغی به موتورهای جست­وجو از آنان بخواهند تا درصورت جستجوی کلید واژه­ی خاصی توسط کاربر ، پایگاه اینترنتی انها و یا بنر شرکت در لیست نشان داده شده به کاربر قرار گیرد. ( گرامی، 1382)
  پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان : بینامتنی قرآنی و روایی در اشعار سه تن از شاعران شیعی (کمیت بن زید اسدی، عبدی کوفی و دیک الجن الحمصی)

بسیاری از موتورهای جست­وجو این امکان را به شرکت ما می­دهند تا ادرس وب­سایت خود را بطور رایگان در فهرست خود ثبت نمایند و از ان پس ادرس وب­سایت انها براساس کلمات کلیدی و موضوع بطور خودکار در نتایج جست­وجوها ظاهر شوند.

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.