دانلود پایان نامه ارشد در رابطه با : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  

این شرکت با بهره گیری از تجارب کارشناسان خبره و مشاوران ذی‌صلاح در کلیه امور مربوط به فرایند تولید با بهره وری از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و تجهیزات پیشرفته توانسته می باشد بهترین محصولات لبنی با کیفیت ارزنده را تولید کند. در راستا و در سایه کوشش و کوشش مستمر مدیران مدبر و دلسوز دارای نشان استاندارد ایران و برخورداری از امتیازISO.2001  در مدیریت کیفیت شده می باشد.
اهمیت بیشتری به رعایت مسئولیت‌های اجتماعی قائل می باشد. اتخاذ این رویکرد منجر به رشد و سودآوری سازمان در بلندمدت می‌گردد، در واقع بدون سودآوری، سازمان قادر به پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود نخواهد بود (کارنا و همکاران،2003،ص894).

مسئولیت اجتماعی سازمان تأثیر بسزایی بر فعالیت‌های بازاریابی سازمان می‌گذارد، که از طریق آمیخته بازاریابی تأثیر خود را در محیط سازمان ایفا می‌کند. بازاریاب از طریق ابزارهایی زیرا بسته بندی، تبلیغات و فروش شخصی که به مقصود تولید و عرضه کالا و خدمات مورد بهره گیری قرار می‌گیرد، می‌تواند در اجرای مسئولیت اجتماعی سازمان قدم بردارد. همان طور که گفته گردید، مسئولیت اجتماعی سازمان مفهوم گسترده‌ای می باشد و سازمان را نیز در برمی‌گیرد، از این رو بازاریاب می‌بایست در تعیین ترکیب آمیخته بازاریابی علاوه بر رفاه عمومی، مسایل زیست محیطی و منافع بلندمدت جامعه؛ به عامل بالقوه سود نیز توجه نماید تا بقای سازمان را نیز تضمین نماید. (کاتلروهمکاران،2008،ص581) اگرچه بخشی از مفهوم مسئولیت اجتماعی، در نظر داشتن مسایل زیست محیطی و ترغیب سازمان خصوصاً بخش بازاریابی به برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات با در نظر داشتن اصول سبز می‌باشد. اما بایستی توجه داشت اظهار اینکه مسئولیت اجتماعی صرفاً مسایل زیست محیطی را در بر می‌گیرد، ساده انگاری می باشد، چرا  

 

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان