دانلود پایان نامه : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  

در دنیای امروز محیط زیست و دغدغه‌های حفظ آن روز به روز در حال رشد می باشد. در این راستا عواملی هست که از لحاظ قانونی بازدارنده‌ای برای از بین بردن محیط زیست می باشد، برای مثال در سال 1992 ISO 14000 که مربوط به مدیریت محیط زیست می‌باشد تصویب گردید که شامل ISO میزان اتلاف در حین فعالیت‌های بازاریابی انجام داده، سبز کردن فعالیت‌های خود را به اطلاع مصرف کنندگان رسانده می باشد (گراو و همکاران،1996). از سوی دیگر از آنجا که معضلات زیست محیطی که مردم با آن‌ها مواجه هستند، روزبه روز در حال افزایش می باشد، بایستی آگاهی زیست محیطی آن‌ها ارتقاء یابد (جهری و ساهاساکمونتری،1998). زیرا مشتریان برای خرید آگاهانه نیازمند اطلاعات هستند و فقدان اطلاعات می‌تواند مانع از به‌کارگیری معیارها و ویژگی‌های سبز در هنگام تصمیم به خریدشان گردد. (پراکاش،2002). در واقع این اطلاع رسانی جنبه‌ی کلیدی بازاریابی سبز می باشد و این امر نیز به وضوح مشخص می باشد که شرکت‌ها نباید مزایای زیست محیطی محصول را تا زمانی که اعتبار چنین ادعاهایی ثابت شده باشد، اظهار نمایند. زیرا ممکن می باشد نتایجی منفی به وجود آورد (پراکاش،2002) بر اساس علت های مطرح شده شرکت لبنی صالح با در نظر داشتن خط مشی و استراتژی که برای شرکت خود ترسیم کرده و سمت و سوی بازار ایران که با در نظر داشتن مسئله جهانی شدن  و توجه مردم به کالاهایی که محیط زیست را حفظ می کنند روز به روز در حال افزایش می باشد پس این شرکت تصمیم گرفته می باشد به مرور زمان نوع محصولات خود را به محصولات سبز ارتقاء دهد که این پایان نامه در راستای استراتژی شرکت لبنی صالح به چگونگی پیاده کردن آمیخته بازاریابی سبز برای فروش محصول و باقی ماندن در بازار را مطالعه می‌کند و دیدگاه مشتریان محصولات لبنی  

  دانلود : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.