دانلود پایان نامه : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

در انتقال، پایین بودن وضوح[1] برخی موبایل ها، محدودیت جغرافیایی، کمبود پرتوکل های استاندارد سرعت انتقال[2] پایین تر،‌محدودیت های نویگیشن[3]، فرمت های متفاوت دستگاه های موبایل، سرعت دانلود پایین.

2.1.1.  تبلیغات  موبایلی مبتنی بر اجازه

تبلیغاتی مبتنی بر اجازه[4] از تبلیغات آزار دهنده سنتی متفاوت می باشد. چرا که پیام های در مورد کالا، خدمات، یا محتویات[5] مشخص صرفا به افرادی ارسال می گردد، که صراحتا تمایل خویش را به دریافت آن پیام ها اظهار نموده اند. با تکیه بر اجازه مخاطبین، تبلیغات مبتنی بر اجازه بر کاهش رنجش[6]، تمرکز و کوشش دارد (Tsang et al,2004). تبلیغات مبتنی بر اجازه، یک توافق بین تبلیغ کننده و گیرنده می باشد که گیرنده تصمیم می گیرد که کی و چه مقدار اطلاعات دریافت نماید.

  • الکترونیک هستند اقدام به فرستادن نامه­های الکترونیکی به افراد می کنند. تبلیغات از طریق پست الکترونیک پراستفاده­ترین سرویس اینترنت می باشد و بقدری کار با ان کم­هزینه و سهل می باشد که تمام شرکتهای جهان برای انکه براحتی در دسترس مشتریان خود باشند می توانند آن را بکار گیرند و نکته قابل توجه این می باشد که یک از پراستفاده ترین روشهای تبلیغات در اینترنت بهره گیری از پست الکترونیک می باشد. این روش بسیار مقرون به صرفه ، انعطاف­پذیر ، هدفمند و کاملا قابل مطالعه و پیگیری بوده و مهمتر اینکه در صورت اجرای صحیح بسیار منفعت اور می­باشد.
  پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان : بینامتنیت قرآن و دفتر اول، دوم و سوم مثنوی از دیدگاه ژرار ژنت

مهمترین کاربرد E-mail [7]، بهره گیری از ان برای بازاریابی یک­به­یک می باشد. Email های شخصی­سازی شده میتواند با هر نفر متناسب با خصوصیات ، علایق و نیازهای او گفتگو و  ارتباط­های پایدار با مشتری مستقر نمود و تعداد ملاقاتهای او از سایت و همچنین خرید محصولات را افزایش داد. بازاریاب هر چه راجع ­به مشتری اطلاعات بیشتر کسب کند به همان نسبت راحتتر می­تواند مطابق شرایط و نیازهای وی حرکت کند.

نرخ بازگشت سرمایه­گذاری درEmail  نسبت به دیگر کانالهای بازاریابی الکترونیکی بالاتر می­باشد ، Emailها می­توانند فایل­های صوتی، کلیپ­های ویدئویی و لینک­هایی را به­همراه داشته باشند. فواید بکارگیری Email در هزینه پایین و پوشش وسیع ان می باشد ، بعضی از شرکتها پایگاهی از ایمیل­ها را در اختیار دارند و پیام­های خود را به گروههای از پیش تعیین شده ارسال می­نمایند .

البته بایستی توجه داشت که تبلیغات از طریق نامه الکترونیکی کار دشواری می باشد زیرا تهیه فهرستی ایمیل­ها ، تصمیم­گیری در مورد محتوی ایمیل­ها و اندازه­گیری نتایج کار مانند مواردی هستند که دقت زیادی را می­طلبند . (فرزاد،1387،ص. 23-26)

[1] Resolution

[2] Transmission

[3] Navigation

[4] Permission Based Marketing

[5] Content

[6] Irritation

[7] Electronic Mail

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

  دانلود پایان نامه ارشد در رابطه با : برساخت گرایی در فلسفه اخلاق کانت

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.