دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

کالاهای خاص اختصاص می­دهد.

3 و4-  ارزیابی گزینه­ها و خرید:

پس از جمع­آوری اطلاعات و دستیابی به مجموعه گزینه­هایی که می­توانند بعنوان محصول مورد نظر ما انتخاب شوند مصرف کننده آماده تصمیم­گیری می باشد. مصرف کننده با بهره گیری از اطلاعات ذخیره شده در حافظه­ی خود و همچنین دستیابی به منابع خارجی، معیارهایی را برای خود تعیین می­کند. این معیارها مصرف کننده را در ارزیابی و مقایسه گزینه­ها یاری می­رساند. یک روش برای محدود کردن تعداد گزینه­ها عبارتست از، انتخاب براساس یک ویژگی خاص محصول و کنار گذاشتن سایر محصولاتی که چنین ویژگی را ندارند. روش دیگر برای کم کردن تعداد انتخابها، بهره گیری از روش برش[1] می باشد. در این شیوه برای ویژگیهای محصول یک حداقل یا حداکثر تعیین می­گردد و سپس محصولاتی که در این5- رفتار پس از خرید[2]:

پس از خرید و بهره گیری از محصولات، مصرف کنندگان آنرا با انتظارات و توقعات خویش مقایسه می­کنند و در نتیجه میزان رضایت و نارضایتی خود را تجربه می­کنند. حال چه چیزی سطح رضایتمندی بعد از خرید را تعیین می­کند؟ در این باره یک تئوری اصلی هست که می­گوید: رضایت مصرف کننده تابعی می باشد از 2 عامل انتظارات قبل از خرید[3] و انتظارات پس از مصرف محصول[4] (کارکرد محصول).

اگر محصولی انتظارات مصرف کننده را برآورده سازد. مصرف کننده پایین باشد، مصرف کننده ناراضی خواهد ماند. مصرف کنندگان انتظارات خود را براساس پیامها/ تبلیغاتی و ادعاهای فروشنده و سایر منابع اطلاعاتی شکل می­دهند. اگر فروشنده در ارائه ادعاهای مربوط به محصول گزافه­گویی کرده باشد، انتظارات مصرف کننده برآورده نمی­گردد و در نهایت منجر به نارضایتی می­گردد. میزان نارضایتی متکی می باشد بر تفاوت بین انتظارات قبل از خرید و انتظارات پس از مصرف محصولات بر همین اساس، تئوریهای روان شناختی نیز پیشرفت کرده­اند و پیشنهاد می­کنند که مصرف کنندگان ممکن می باشد اهمیت تفاوت بین انتظارات قبل از خرید و پس از مصرف را بیشتر یا کمتر جلوه دهند.

  بلاغت در اشعار حافظ(غزل 101تا200) - دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد

رفتار و احساس بعد از خرید به 2 دلیل در فرآیند تصمیم­گیری مطرح می­گردد:

1- رضایت­مندی یک محصول بر انتخاب مصرف کننده در موقع خرید بعدی تاثیر خواهد گذاشت.

2- به نظر می­رسد که مصرف کنندگان احساسات خودشان نسبت به یک محصول را به مصرف کنندگان بالقوه دیگری که در جستجوی اطلاعات­اند، منتقل می­کند.

عامل اول، تأثیر خیلی قوی بر کالای مصرفی روزانه خواهد گذاشت که در این مورد تجربه خود شخص برای خرید مجدد مهم می باشد و بدنبال آن خریدهای مجدد زیادی انجام می­گیرد. در حالی که عامل دوم عمدتاً در حین خرید محصولات بادوام اعمال نظر می­کند.

مصرف کننده در محیط اینترنت به اطلاعات مختلف در مورد کالاها و خدمات از قبیل قیمت ها و خدمات پس از فروش دسترس پیدا می کند.

مرحله سوم: ارزیابی الکترونیکی

[1]  Cut offs

[2] Postpurchase Behavior (Feelings)

[3]  Expectations

[4]  Performance

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.