پایان نامه ارشد با موضوع : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

3قدرت موتورهای جستجوگر

ایده اصلی کار به این شکل می باشد که شما کلمات کلیدی خود را انتخاب میکنید و در موتورهای جستجویی مانند MSN یا Google جستجو می­کنید . هنگامی که کاربران آن کلمات را برای جستجو وارد کنند سایت شما در صفحات حاصل از نتایج جستجو به نمایش گذاشته می­گردد و مشتریان را به سایت شما هدایت خواهد نمود . در موتورهای جستجویی که از روش پرداخت به­ازای هر کلیک بهره گیری می­کنند ، تنها هنگامی از شما پول دریافت می­گردد که کاربری روی نام سایت شما کلیک کند و به آن وارد گردد . حداقل میزان این پرداختها به کلمات انتخاب شده توسط شما بستگی دارد . ضمنا هر چه پیشنهاد شما برای پرداخت در مقایسه با رقبا بالاتر باشد ،رتبه بالاتری در صفحه نتایج کسب خواهید نمود . بایستی کوشش کنید که رقبای خود را پشت سر بگذارید و مشتریانی که به­دنبال محصولات شما هستند را جذب کنید.

2.1.1.  تبلیغات ویروسی [1]

تبلیغات ویروسی هر استراتژی می باشد که افراد را به انتقال پیام بازاریابی به دیگران تشویق می­کند . که از طریق انها اشخاص تشویق به ارسال پیامهای بازاریابی به یکدیگر شده و یک پتانسیل قوی را برای رشد سریع پیامهای نمایشی و تاثیر و نفوذ انها ایجاد می­نماید . این استراتژی­ها به سرعت تبلیغات را الکترونیکی قدمی بزرگ رو به جلو برداشته­ خواهد گردید. این روش تبلیغات ارزان و با صرفه و برای مشتریان متنوع و جذاب می­باشد. ( فخریاسری و فرزانه ، 1384،ص. 110)

  • مزایای تبلیغات ویروسی
  • با بهره گیری از این روش بازاریابان میتوانند با هزینه­های تقریبا معادل صفر مشتری ایجاد کنند.
  • ارتباطات از حالت “بازایاب – مصرف­کننده ” به طرف ” مصرف­کننده – مصرف­کننده ” جابجا می گردد . درواقع بیشترین قدرت در فروش محصولات و ایده­ها از طریق بازاریاب به مشتری صورت نمی­گیرد بلکه از طریق مشتری به مشتری انجام می­گردد.
    • انواع تبلیغات ویروسی
  بلاغت در اشعار حافظ(غزل 101تا200) - پایان نامه

۱) ویروسی ارزشی : در این حالت افراد تجربیات ارزشمند خود را با دیگران سهیم می شوند. فرد الف محصولی را امتحان می کند و آن را خوب می یابد. پس او به فرد ب می گوید که او نیز این محصول را امتحان کند. در این حالت محصولات بایستی به اندازه کافی خوب باشند تا منجر به ترغیب افراد شوند.

۲) ویروسی حیله­ای : افراد به علت های زیادی، ازطریق تشویق دیگران کوشش در فروش محصول می کنند. فرد الف کوشش می کند تا فرد ب را متقاعد کند که محصول را امتحان کند، زیرا ممکن می باشد در صورت بهره گیری فرد ب از آن محصول، فرد الف پاداشی دریافت کند. به عبارت ساده ، زمانی که محصولات به اندازه کافی با کیفیت نیستند ، افزودن پاداش ممکن می باشد منجر به واکنش شدید بهره گیری کننده در برابر فروش گردد.

۳) ویروسی حیاتی : افراد می خواهند تا در تجربیات خود با کسانی شریک شوند که به محصولات معین و ویژه ای نیاز دارند. فرد الف می خواهد در تجربه یک محصول با فرد ب شریک گردد و فرد ب نیاز به محصول دیگر دارد و الی آخر.

2.1.1.  تبلیغات ارجاعی[2]

در این نوع تبلیغات یک طرف بازاریابی که ممکن می باشد یک سازمان یا حتی یک فرد باشد مشتریان را به وب سایت یکی از شرکت های فروشنده در اینترنت ارجاع می دهد. و هر زمان که مشتری ارجاع داده شده به وب سایت شرکت فروشنده خریدی[1] Viral  advertising

[2] Affiliate Advertising

 

 

  دانلود پایان نامه ارشد در رابطه با : برساخت گرایی در فلسفه اخلاق کانت

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.