پایان نامه ارشد در مورد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

.

انجام دهد، عضو رابط کمیسیون دریافت می کند. این روش توسط تعداد زیادی از تجار و تولید کنندگان بهره گیری می گردد. (فخریاسری و فرزانه ، 1384،ص. 341)

2.1.1.  جمع بندی

در این بخش به انواع شیوه های تبلیغات آنلاین اشاره گردید. با مطالعه این شیوه ها مشاهده می­گردد که بعضی از این روشها باعث رنجش، توجه، آگاهی و یا باعث تمایل و متقاعد شدن خریدار و دسته ای دیگر باعث کمک به تصمیم خرید و در نهایت خرید و تکرار خرید می شوند. اختصار این روشها در جدول 2-4 ارائه شده می باشد :

جدول 2-4: تاثیر انواع روشهای تبلیغات بر مراحل مختلف خرید با در نظر داشتن ادبیات نظری پژوهش

ردیف انواع شیوه های تبلیغات مراحل خرید
1 تبلیغات موبایلی(Turban et al,2007) آگاهی از مشخصات، ویژگی ها و خصوصیات محصول
2 تبلیغات از طریق پست الکترونیکی (فرزاد، 1385)
3 بنرهای ثابت(فرزاد ،1385)
4 موتورهای جستجوگر( گرامی ،1382)
5 تبلیغات موبایلی مبتنی بر اجازه (Tsang et al,2004) جستجوی عرضه کننده
6 تبلیغات از طریق پست الکترونیکی(فرزاد ،1385)
7 بنرهای متحرک و تعاملی (فرزاد ،1385)
8 موتورهای جستجوگر (گرامی ،1382)
9 تبلیغات موبایلی( Turban et al,2007)

عوامل فرهنگی می توانند گسترده ترین و ژرف ترین تاثیرات را بر رفتار مصرف کننده بگذارند  بازاریاب بایستی نقشی را درک کند که بر فرهنگ خریدار، خرده فرهنگ ها و طبقه اجتماعی وی اثر می گذارد.

فرهنگ

فرهنگ از اصلی ترین علت های خاص برای رفتار فرد می باشد. بشر بسیاری از رفتارهای خود را از محیط پیرامون خود می آموزد. هر گروه یا جامعه یا کشور یک فرهنگ خاص خود را دارد. اگر بازاریاب نتواند این اختلاف های فرهنگی را شناسایی نماید و در شرایط مختلف خود را با آن ها وفق دهد اشتباهات جبران ناپذیری رخ می دهد که محکوم به شکست خواهد بود.

خرده فرهنگ ها

جامعه دارای تعداد خرده فرهنگ ها یا گروه هایی از مردم با سیستم های ارزشی مشترک هستند که آن ها را بر اساس تجربه مشترک زندگی و قرار گرفتن در وضعیت مشابه به دست آورده اند. این زیر مجموعه فرهنگی عبارت می باشد از ملیت، مذهب، نژاد، ناحیه جغرافیایی.

بسیاری از این زیر مجموعه های فرهنگی می توانند بخش های مهمی از بازار را تشکیل دهند و بازاریاب ها اغلب محصولات و برنامه های بازاریاب خود را به گونه ای تنظیم می کنند که با این نیازها سازگار باشد. (Loudn and Della Bitta, 1993,p.86)

طبقه اجتماعی

در هر کشور طبقات اجتماعی هست که هر طبقه بر اساس فرهنگ و عقاید خاص خود نیازهای به خصوص دارند و مجموع این عوامل بر رفتار مصرف کننده اثر گذار می باشد.

عوامل اجتماعی

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن