پایان نامه با عنوان : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 محدودیت های تبلیغات اینترنتی

  1. مشخصات و ویژگی های مخاطبان : اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط با رایانه می باشد. تنها 14 درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از 10 درصد آن برای اتومبیل ، مسافرت و خدمات مالی می باشد . به علاوه غالب کاربران اینترنت در گروه سنی خاصی قرار دارند که این امر موجب کاهش مخاطبان این نوع از تبلیغات می گردد .

1376 خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(IRNA) وب سایت خود را از طریق شرکت مخابرات انگلستان انتشار میدهد . بعداً آنرا به آمریکا منتقل می کند تا بوسیله وب سرور شرکت GPG منتشر گردد .
1377 پروژه یونیکد در ایران با قرارداد شورای عالی انفورماتیک وهمکاری بنیاد دانش و هنر واقع در انگلستان و با نظارت و مدیریت فنی دانشگاه صتعتی شریف تحت عنوان فارسی وب آغاز می گردد . هدف پروژه این می باشد که با گنجاندن کامل و جامع الفبای فارسی در استاندارد یونیکد، نشر فارسی در کامپیوتر مخصوصاً اینترنت  و وب استاندارد گردد و اصولاً مشکل قلم (فونت های) غیر استاندارد موجود در نرم افزارهای ایرانی حل گردد .
1379 شرکت IranGate.net در شهر اصفهان تاسیس می گردد تا بعنوان یک ISP خدمات اینترنتی را بطور اختصاصی به شهرهای پر جمعیت غیر از تهران ارائه دهد .

در همین سال ایران بطور رسمی عضو کنسرسیوم یونیکد می گردد .

1380 برای اولین بار پدیده وبلاگ نویسی در ایران آغاز می گردد . درست یک سال بنابر آمار غیر رسمی تعداد وبلاگ نویسان از مرز 15000 نفر می گذرد .
1381 اولین سرویس وبلاگ نویسی ویژه فارسی زبانان در وب سایت Persianblog.com در ایران آغاز بکار می کند. هدف تیم ارائه دهنده این سرویس مجانی ایجاد محیطی کاملاً فارسی مانند متن نویس سازگار با زبان فارسی ، تقویم شمسی وسیستم نظرخواهی فارسی و متمرکز کردن وبلاگ نویسان فارسی زبان در یک سایت و در نتیجه افزایش بینندگان این وبلاگ می باشد . در عرض 7 ماه نزدیک به 21000 ایرانی برای بهره گیری از این سرویس ثبت نام می کنند .
1385 قلمرو (دومین) فارسی ] .ایران[ توسط “مرکز تحقیقات فیزیک نظری” طراحی و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

 

به دنبال ورود اینترنت به ایران تعداد کاربران آن نیز در کشور به طور فزاینده ای افزایش یافته می باشد. به طوری که در سال 2007 تعداد کاربران اینترنت در ایران بالغ بر 19 میلیون نفر تخمین زده می گردد . این رقم ضریب نفوذ 27 درصدی اینترنت در ایران را نشان می دهد که در مقایسه با کشورهای منطقه قابل توجه اس

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

  پایان نامه در رابطه با : بینامتنی قرآنی و روایی در اشعار سه تن از شاعران شیعی (کمیت بن زید اسدی، عبدی کوفی و دیک الجن الحمصی)
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.