پایان نامه با موضوع : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

4مزایای تبلیغات از طریق پست الکترونیک

مزایای این روش تبلیغات عبارتند از :

  • جمع­اوری ادرس مخاطبین بالقوه سایت و ارسال کاتالوگ یا روزنامه یا نمونه کالا یا خدمت ، کوپن و جایزه برای معرفی خود به آنها

ارائه خدمات عمومی و اطلاع­رسانی ، از عواملی هستند که مراجعه­کنندگان به سایت را افزایش می­دهند .

  1. قانون دادوستد :یکی از روش­های موسوم و قدیمی برای باز کردن راه مردم جهت خرید و بازدید از یک نمایشگاه یا فروشگاه ،دادن جایزه ، قرعه­کشی ، یادگاری و بطورکلی هدایای تبلیغاتی می باشد .
  2. قانون اعتماد : جلب اعتماد مهمترین عامل ایجاد یک دادوستد خوب می باشد .شهرت و داشتن نام تجاری [1]خوب ، ذهنیتها را به سرعت مثبت می­سازد. دلیل عدم اعتماد مردم به سایتها این احساس می باشد که انها وجود ندارند (مجازی هستند ) و وابسته به الکترون و برق هستند ، اما اگر شما ادرسهای فیزیکی و محل دفاتر نمایندگی وقتی عکس خود را به همراه اطلاعات لازم برای دسترسی مستقیم در سایت خود ذکر کنید ، سایتها دیگر مجازی کامل نیستند.
  3. قانون کشش و ارسال : در تجارت هزینه جذب مشتری بسیار زیاد می­باشد و تجارت الکترونیک با در نظر داشتن موفقیت سایت در جلب توجه و راهنمایی مخاطب در جهت رفع نیازهای او ، ازاین قاعده مستثنی نیست لذا وقتی مراجعه­کننده­ای برای اولین بار به یک سایت مراجعه میکند ، سایت مزبور دیگر اورا رها نمی­کند و مرتبا با ارسال اطلاعات نامه­های الکترونیک در او کششی ایجاد می­کنند تا مجددا با سایت تماس مستقر کند.
  4. قانون بازار خالی : بازار تمام کالاها در جهان دسته­بندی شده و یک شرکت در وهله اول نمی­تواند به­راحتی در مقابل نمونه های بزرگی مانند امازون و وال­مارت قد علم کند .
  برساخت گرایی در فلسفه اخلاق کانت - دانلود

آگهی) خصوصیات دیگری نیز لازم دارد . به عنوان مثال در زیر بعضی ویژگی های پیام تبلیغاتی در بنرها آمده می باشد:

[1] Brand

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.