پایان نامه در رابطه با : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  

سبز و خرید سبز مصرف کننده را به طور کلی مورد بررسی قرار داده‌اند، اما هیچ یک روابط بین توجه مصرف کنندگان نسبت به سبز بودن چهار آمیخته‌ی بازاریابی سبز و تأثیر آن بر قصد خرید مصرف کننده را به طور نظام مند مورد بررسی قرار نداده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت سبز واژه‌ای می باشد که در بازاریابی ریشه در مباحث اکولوژیک و محیط دارد و سازمان‌ها یا افراد زمانی که می‌خواهند راجع به فشارهای محیطی یا اکولوژیکی صحبت کنند آن را به کار می‌برند.

دلیل اصلی سبز بودن به اقتصاد بر می‌گردد. اقتصاد مطالعه‌ی این می باشد که چگونه افراد با در نظر داشتن منابع محدود کوشش دارند خواسته‌های نا محدود را ارضا کنند. وقتی که ادبیات بازاریابی مطالعه می‌گردد چندین دلیل برای افزایش فعالیت‌های بازاریابی سبز توسط شرکت‌های بسیاری ذکر گردیده که در اینجا کوشش بر این می باشد که تعدادی از آن‌ها اظهار گردد.

سبز بودن می‌تواند در نتیجه فشارهای درونی و یا بیرونی رخ دهد (پلونسکی و رزنبرگر،2001). مانند فشارهای بیرونی که باعث سبز بودن می‌شوند می‌توان موارد زیر را نام برد:

الف ) ارضای تقاضای مصرف کنندگان:

هایش ایجاد کرده شرکت اکسون (بزرگ‌ترین شرکت خطوط انتقال نفت) می باشد. این شرکت در اثر فشارهای اجتماعی تغییراتی در خطمشی های خود ایجاد نمود و یک موسسه طرفداری از محیط زیست و دو پارک محلی در کامرون ساخت. عوامل درونی زیادی وجود دارند که بر شرکت‌ها فشار می‌آورند تا فعالیت‌های سبز را به اجرا بگذارند که به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.  

  دانلود پایان نامه ارشد در رابطه با : بلاغت در اشعار حافظ(غزل 101تا200)

 

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.