پایان نامه در رابطه با : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 تبلیغات اینترنتی به بهره گیری از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.

2.3.2 تاریخچه تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و به صورت بنر در 27 اکتبر سال 1994 و در سایت هات وایر نمایش داده گردید. در جدول 2-1 به بعضی از اتفاقات مهم صنعت تبلیغات اینترنتی اشاره شده می باشد.

جدول2-1 تاریخچه تبلیغات

تاریخ وقایع مهم  
نوامبر 1993 کانال سی . ان . ان ( CNN ) تبلیغات اینترنتی را معرفی نمود .  
اکتبر 1994 “هات وایر” اولین تبلیغ اینترنتی متعلق به ای . تی . اند تی(AT&T) و اسپرینت (Sprint) را در سایت خود قرار داد.  
دسترسی دسترسی 24 ساعته برنامه زمانی معین و زمان نمایش بسیار کوتاه برنامه زمانی معین و زمان نمایش بسیار محدود برنامه زمانی معین و زمان نمایش بسیار محدود
بازار قابل دسترسی مخاطبان جهانی مخاطبان منطقه ای مخاطبان منطقه ای مخاطبان محلی
فرآیند مدیریت فرآیندهای مدیریت سیستماتیک برای تبلیغ دهندگان ، ناشران و شرکتهای تبلیغاتی مدیریت نیمه اتوماتیک یا دستی مدیریت نیمه اتوماتیک یا دستی مدیریت نیمه اتوماتیک یا دستی
پیوند مستقیم به فهرست محصولات دارد ندارد ندارد ندارد
توانایی مبادله مستقیم محصول دارد ندارد ندارد ندارد
هدف گیری تبلیغات هدفگیری ایستا و پویای مشتری مبتنی بر رضایت ، اطلاعات شخصی و دسترسی پویا و مبادله اطلاعات فاقد هدفگیری سیستماتیک فاقد هدفگیری سیستماتیک فاقد هدفگیری سیستماتیک
ردگیری تبلیغات ردگیری اتوماتیک ردگیری بسیار محدود ردگیری بسیار محدود فاقد ردگیری
ارزیابی عملکرد ارزیابی و سنجش اتوماتیک فاقد ارزیابی و سنجش عملکرد اتوماتیک و مستقیم فاقد ارزیابی و سنجش عملکرد اتوماتیک و مستقیم فاقد ارزیابی و سنجش عملکرد اتوماتیک و مستقیم
هزینه کم بسیار بالا بالا متوسط

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن