پایان نامه در مورد : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

new1 new1
سپتامبر 27, 2016 0 Comment

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

1.                   مقدمه

کوشش علم بازاریابی بر این می باشد که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این کوشش برای سازمان ها مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد جامعه در مقطعی از زمان به استحکام هر پژوهش برمطالعه عمیق و مناسب در پیشینه و مبانی نظری موضوع پژوهش میباشد، به همین مقصود دراین پژوهش کوشش شده می باشد که مفاهیم موضوع پژوهش در سه بخش زیر مورد مطالعه قرار گیرد :

  • مروری بر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین
  • آشنایی با فرآیند خرید مصرف کنندگان و مراحل مختلف حرکت به سمت خرید مصرف کنندگان در طی فرآیند خرید
  • مطالعه تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان در طی فرآیند خرید

2.                   پیشینه نظری پژوهش

2.1.            تجارت الکترونیک

«تجارت الکترونیکی» را می توان انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی به صورت آنلاین و از طریق شبکه جهانی اینترنت دانست این امور می تواند شامل عمده فروشی ، خرده فروشی در کالاهای فیزیکی و غیرفیزیکی، ارائه سرویس های مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری می باشد. (اعرابی،۱۳۸۲).

ویژگیهای این تجارت عبارتند از:

جهانی کردن تجارت ، برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی ، کاهش قیمت منابع جهت خرید، افزایش درصد فروش ، دسترسی آسان به اطلاعات لازم ، کاهش چشمگیر هزینه های معاملاتی ، کاهش هزینه های زمانی معاملاتی و بسیاری دیگر از مزایای تجارت الکترونیکی.

_ افزایش میزان آگاهی و افزایش حق انتخاب مشتریان که به مشتریان امکان میدهد که در کمترین زمان، بهترین و مناسبترین انتخاب درخرید خود را داشته باشند.

2.2.            تبلیغات

در دنیای امروز به علت های مختلف که در راس آن علت های اقتصادی می باشد، ناگزیر به بهره گیری از تبلیغات هستیم . درآمد کشورها به میزان زیادی تابع تبلیغات بازرگانی آنهاست . تبلیغات بر افزایش تولید و تقاضای کالاها و خدمات ، در نتیجه ایجاد اشتغال ، افزایش درآمد و رفاه جامعه و کاهش فقر و بیکاری تاثیر دارد ( پاکدهی ، 1381، ص.20)

بعضی از آمارها اظهار می دارد که سالانه بیش از 400 میلیارد دلار هزینه تبلیغات بازرگانی می گردد . مبالغی که کشورهای مختلف برای تبلیغات بازرگانی هزینه می نمایند با پیشرفت اقتصادی آنها ارتباط مستقیمی دارد. آمریکا با 50%  بیشترین سهم را در هزینه های تبلیغاتی سالانه به خود اختصاص داده در کشورهای در حال توسعه 20% از سهم هزینه های تبلیغاتی را به خود اختصاص داده اند.

2.3.1 تبلیغات اینترنتی

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن