پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تکه ای از متن پایان نامه :

 

عوامل اجتماعی مانند گروه های کوچک مصرف کننده، خانواده و مقام یا تأثیر اجتماعی بر رفتار مصرف کننده اثر می گذارند.

  • گروه: گروه های متعدد و کوچک بر رفتار مصرف کننده اثر می گذارد.
  • کند که بر نوع رفتار آنان اثر می گذارند اگر یکی از این باور ها نادرست باشد و مانع خرید گردد بازار یاب می خواهد به مبارزه دست بزند و تصویر را اصلاح نماید.
  • توجه: افراد در مورد مذهب، سیاست،لباس،موسیقی،غذا و تقریبا هر چیزی توجه خاصی دارند. توجه یک چارچوب فکری به شخص می دهد که به آن وسیله چیزهایی را دوست می دارد یا از آن ها متنفر می باشد. پس شرکت ها بایستی بکوشند محصولاتی را تولید و عرضه کنند که با توجه افراد سازگار باشند.(Wilkie , 1994 , p.28)
  • عوامل موقعیتی : بسیاری از اوقات، موقعیت خرید در فرآیند تصمیم خرید تأثیر می گذارد. آثار موقعیت خرید بر روی فرآیند تصمیم خرید عبارتند از: تأثیر خرید، عوامل احاطه کننده اجتماعی، عوامل احاطه کننده فیزیکی،‌ آثار مربوط به زمان و حالت و شرایط خریدار. تأثیر خرید نخستین عامل برای مسئولیت در تصمیم گیری می باشد. کاوش اطلاعات و ارزیابی گزینه ها ممکن می باشد بسته به اینکه خرید برای هدیه دادن می باشد یا بهره گیری شخصی باشد، فرق کند. عوامل احاطه کننده اجتماعی، حضور افراد هنگام تصمیم گیری خرید می باشد که امکان دارد بر خرید اثر بگذارد. وجود دکوراسیون و موزیک ملایم در بعضی از فروشگاه ها از عوامل احاطه کننده فیزیکی می باشد که ممکن می باشد بر تصمیم خریدار اثر بگذارد. عوامل زمانی شامل مقطعی خاص در یک روز یا مدت زمان موجود و برای خریدار نیز امکان دارد بر تصمیماتی مانند تعیین محل خرید اثر بگذارد.سرانجام حالت و شرایط خریدار مانند شرایط روحی او  یا مقدار پولی که در دسترس دارد ممکن می باشد بر فرآیند تصمیم خرید مؤثر باشد. ( روستا ، ونوس، ابراهیمی، 1389، ص. 127-128)
  • عوامل موثر در فرآیند تصمیم گیری خرید
  برساخت گرایی در فلسفه اخلاق کانت - دانلود پایان نامه ارشد

جدول ‏2‑5:  فرق دو دیدگاه فناوری محور و مصرف کننده محور

دیدگاه نوع دیدگاه موضوع مورد مطالعه فاکتورهای مورد مطالعه
1 فناوری محور فنی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک مانند نحوه ارائه کالاها و خدمات ، ارائه اطلاعات ، قابل بهره گیری بودن ، کیفیت وب سایت ، ایجاد ارتباط با مصرف کننده ، سهولت ادراک و معیارهای ایمنی از سوی فناوری
2 مصرف کننده محور انسانی عوامل اجتماعی و جمعیت شناختی مانند : جمعیت ، سن ، سطح درآمد ، سطح تحصیلات ، ترکیب خانوار و مسائل نظری که بر رضایت مصرف کننده اثرگذار می باشد .

 

 

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.