پایان نامه کارشناسی ارشد : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  

انجام کارهای مفیدی در این زمینه هستیم که می‌توان به بعضی از آن‌ها به توضیح زیر اشاره نمود:

  • طرح‌های تفکیک زباله در مبدأ.
  • ساخت و بهره برداری از کارخانه‌های بازیافت.
  • تصویب و اجرای قوانین مربوط به استانداردهای آلایندگی خودروها و کارخانجات.

کنار آن بایستی به صنایع پاک و محیط زیستی عاری از آلودگی نیز توجه گردد، اما این کافی نیست و سرعت فعلی جوابگوی مشکلاتی که در قرن حاضر ایجاد شده می باشد نیست و بایستی شتاب فعالیت‌ها را بالا برد مخصوصاً اینکه تا کنون تنها بخش دولتی در این زمینه فعالیت کرده و بخش کوچکی نیز از بخش خصوصی به جهت قوانین دولتی و بعضاً رقابت‌های تجاری در این زمینه وارد گشته‌اند.

بر اساس مطالب فوق، در این مطالعه سعی بر آن می باشد که با تمرکز بر مصرف کنندگان داخلی، توجه‌های آن‌ها در خصوص آمیخته بازاریابی سبز شرکت لبنیاتی صالح ارزیابی شده و سپس تأثیر آن برقصد خرید آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

2-5- آمیخته بازاریابی سبز

 

 

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) - پایان نامه

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.