چگونه “جستجوی مکان” بر نحوه بررسی رتبه بندی تأثیر می گذارد

توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

گوگل اخیراً مکان جستجو را نوعی جدید از جستجوی محلی معرفی کرده است تا به کاربران کمک کند تا مسیر خود را در مکانهای ساده تر و سریعتر از گذشته پیدا کنند.

نتایج جستجوی جدید با پین های قرمز مشخص شده است ، هر نتیجه بی نظیر است و حاوی اطلاعات مربوط به وب سایت و پیوندهایی به آن وب سایت است.

این اطلاعات به راحتی گروه بندی می شوند و دریافت اطلاعات جامع درباره هر نتیجه را برای کاربران آسان تر می کنند.

با این حال ، این به طرز چشمگیری نحوه نمایش نتایج کسب و کار ارگانیک و محلی در SERP ها و نحوه بررسی رتبه بندی را تغییر داده است.

پیش از این ، گوگل نتایج صفحه محلی “۷- pack” را در صفحه نتایج جستجو ، دقیقاً زیر آگهی AdWords باز می گرداند. در اینجا می توانید ببینید که صفحات قدیمی به نظر می رسد و هنوز هم به نظر می رسد تا زمانی که این ویژگی در سطح جهانی پخش شود.

اکنون همه چیز تغییر کرده است. در این لحظه ، به جای داشتن ۲ نوع نتیجه ، وقتی گوگل یک لیست ارگانیک را برای جستجوی محلی پیدا می کند ، اطلاعات اضافی را به آن اضافه می کند. نتیجه در “اماکن” نیز ذکر خواهد شد ، که “نقشه” قبلی است.

به این ترتیب نتایج دارای اطلاعات مرتبط هستند ، توضیحات متا وب سایتهای نمایش داده شده نیز وجود دارد. بنابراین چگونه این صفحات جدید به نظر می رسند.

در روزهای گذشته تغییرات اساسی در مورد نحوه برخورد نرم افزار seo (AWR) با مکان جستجو وجود داشته است. آخرین به روزرسانی (موتور جستجو نسخه ۷۰۷) شامل همه تغییراتی است که می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

اکنون به نظر می رسد که نتایج کسب و کار محلی گوگل در نتایج ارگانیک ادغام می شود ، بنابراین Advanced Web Ranking با نتایج ارگانیک با آنها برخورد می کند. تنها تفاوت این است که گوگل در کنار آنها یک بادکنک اضافه کرده است ، بنابراین می دانید که آنها در Places نیز موجود هستند.

نتیجه گیری ، اگر می خواهید فقط نتایج مکان ها را بررسی کنید ، باید از موتور جستجوی “نتایج محلی محلی گوگل” (مانند قبل برای نتایج “۷- بسته” استفاده کنید).

اگر می خواهید نتایج را به عنوان ارگانیک مشاهده کنید ، فقط از موتور جستجوی گوگل.com در Advanced Web Ranking استفاده کنید.

نتایج جستجو را حامی مکان کنید

آیا نتایج حامی گوگل با نتایج ارگانیک ادغام می شود؟

به نظر می رسد Google نتایج حامی مالی را در لیست های ارگانیک یکپارچه کرده است ، اما ما مشتاق هستیم که دریابیم که این یک آزمایش است یا نتیجه آن حذف خواهد شد.

اما در این میان ما به دنبال این هستیم که ببینیم چگونه می توان آنها را در Advanced Web Ranking جستجو کرد. هر پیشنهادی دارید به ما پیشنهاد دهید.

اگر می خواهید در مورد جستجوی مکانها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید یک بررسی عمیق از جستجوی مکان جدید در زمین موتور جستجو بیابید.

در این مقاله فقط می خواستم به شما نشان دهم که چگونه می توانید با استفاده از رتبه بندی وب پیشرفته ، با این تغییر مقابله کنید. بنابراین ، اگر اصلاً سؤال یا اظهار نظر دارید ، در بخش زیر به من اطلاع دهید.