نحوه ارتباط بازاریابی محتوا و سئو

وقتی مجبورید چیزی را آنلاین بخرید ، از کجا شروع می کنید؟ شما معمولاً با انجام جستجو شروع می کنید ، درست است؟

قبل از بازدید از یک رستوران جدید ، سالن مو یا هر محل دیگر ، اکثر مردم نظرات آنلاین را می خوانند. این به طور کلی شامل این است که به گوگل بگوییم “بهترین رستوران های شهر” یا چیزهای مشابه را جستجو کند. بیشتر مصرف کنندگان به ما وابسته شده اند و اعتماد ما را به موتورهای جستجو جلب کرده اند.

برای به دست آوردن قابلیت زنده ماندن موتورهای جستجو یا رتبه در بالا ، یک مدیر وب سایت باید محتوا را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کند. به همین دلیل سئو و بازاریابی محتوا جزو ابزارهای برتر بازاریابی امروزه هستند. بازاریابی محتوا و SEO ، تاکتیک های سنتی بازاریابی را به سطح بعدی جایگزین کرده است. از بدو تأسیس ، هر دو مفهوم نیز دستخوش تغییر بسیاری شده اند.

بازاریابی محتوا

آنچه من متوجه شده ام این است که بسیاری از مردم در مورد معنای واقعی اصطلاحات “سئو” و “بازاریابی محتوا” سردرگم شده اند. این نتیجه باعث شده است که آنها به صورت متقابل مورد استفاده قرار گیرند.

قبل از اینکه به بررسی چگونگی ارتباط سئو و بازاریابی محتوا بپردازیم ، بیایید سریع مفاهیم فردی را مرور کنیم تا آنها را بهتر درک کنیم.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو ، که معمولاً به عنوان سئو مخفف می شوند ، روشی است که به موتورهای جستجوگر کمک می کند وب سایت ها را در نتایج جستجو پیدا و رتبه بندی کنند. در صورت استفاده صحیح ، می تواند وب سایت شما را بالاتر از میلیون ها سایت موجود دیگر قرار دهد.

به عنوان بخشی از تکنیک بازاریابی اینترنتی ، SEO نحوه عملکرد موتور جستجو را می فهمد. این شامل استفاده از آنچه افراد غالبا در جستجوی آن هستند ، محبوب ترین جستجوها چیست و از کدام موتورهای جستجو بیشتر بازدید می شود. روشهای مختلف SEO وجود دارد ، اما هدف نهایی ارتقاء دید وب سایت است.

بازاریابی محتوا چیست؟

بیل گیتس یک بار معروف گفت: “محتوا پادشاه است.” بازاریابی اینترنتی نمی تواند بدون محتوای با کیفیت کار کند. بازاریابی محتوا عملی با مارک های تجاری ، محصولات یا خدمات با ایجاد و توزیع محتوای معنی دار ، قابل اعتماد و با ارزش است. این یک رویکرد مداوم برای نگه داشتن مخاطب مشخص است تا بتواند پایگاه مشتری پیشرفته ای شکل بگیرد. این به وب سایتها کمک می کند تا افزایش تبدیل و سود را تجربه کنند.

اگر به تعاریف فنی این دو اصطلاح بروید ، می توانید شباهت ها و تفاوت های آنها را بیابید. حال مهمترین سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا این دو مفهوم با هم ارتباط دارند یا خیر. آیا می توان از آنها به عنوان یک ابزار واحد استفاده کرد ، یا اینها دو ابزار کاملاً متفاوت بازاریابی اینترنتی هستند که باید بطور جداگانه مورد استفاده قرار گیرند؟

تفاوت بین بازاریابی محتوا و SEO چیست؟

بیایید با بررسی آنچه در مورد این دو مفهوم متفاوت است ، شروع کنیم.

     

  • شاید مهمترین تفاوت بین بازاریابی محتوا و SEO دامنه آنها باشد. SEO فنی تر است (نه کاملاً) ، بنابراین دامنه آن باریک تر است. بازاریابی محتوا دامنه وسیع تری دارد زیرا ماهیت غیر فنی دارد.
  •  

  • سئو در حدود رهنمودهای موتور جستجو عمل می کند و بر درک عبارات (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک وب سایت ها را هدایت کنند متمرکز است. بنابراین ، سئو متمرکز بر برآورده کردن نیازها و نیازهای موتورهای جستجو است. از طرف دیگر ، بازاریابی محتوا در حول ارضای نیازهای مخاطبان انسانی عمل می کند. ما ایده های نوشتن را توسعه می دهیم و محتوای خود را برای اطلاع رسانی به مردم و نه فقط موتورهای جستجو ایجاد می کنیم.
  • ایده

چگونه سئو و بازاریابی محتوا با یکدیگر ارتباط دارند؟

     

  • سئو الزامات را بیان می کند و برای تحقق آنها برای رتبه بندی موتورهای جستجو بالا به بازاریابی محتوا نیاز داریم. به عنوان مثال ، سئو به مطالب در قالب مقالات ، کپی ها ، کلمات و کلمات کلیدی نیاز دارد. از آنجا که بازاریابی محتوا شامل توسعه محتوای مفید و مرتبط است ، می توان آن را به عنوان کاربرد عملی SEO تعریف کرد.
  •  

  • کلمات کلیدی یک مؤلفه اساسی SEO هستند ، اما کلمات کلیدی به تنهایی نمی توانند کاری انجام دهند. فقط نمی توانید صفحه خود را با کلمات کلیدی سبقت بگیرید ، یا از مجازات های گوگل Panda روبرو خواهید شد. ما باید از کلمات کلیدی با محتوا مناسب و با کیفیت استفاده کنیم. سپس موتورهای جستجو می توانند نتایج مربوطه را به کاربرانی که در جستجوی یک پرس و جو خاص می باشند ، تحویل دهند.
  •  

  • سئو شامل پیوندهای با کیفیت برای بازگشت به وب سایت شما است. بازاریابی محتوا مطمئنا بهترین راه برای جذب پیوندهای ورودی از طریق خوانندگان است.

فقط از این نکات اساسی ، می توانید سئو را مشاهده کنیدو بازاریابی محتوا مفاهیم جداگانه ای هستند که به صورت دستی انجام می شوند. با وجود اختلافات آنها ، آنها نمی توانند بدون یکدیگر عملکرد کنند. اکنون پاسخ خود را داریم که سئو و بازاریابی محتوا با یکدیگر مرتبط هستند.

سئو موثر چیست؟ چگونه سئو می تواند مؤثر باشد؟

عنصر اصلی SEO یافتن آنچه مردم می خواهند و پر کردن صفحه خود از آن است. بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت موتور جستجو در وب سایت شما قرار دارد. همچنان که بهینه سازی سایت خود را ادامه می دهید ، آن را برای موتورهای جستجو ترجیح می دهید. این به وب سایت شما در رتبه بندی بهتر از سایر وب سایت ها کمک می کند.

SEO

به طور کلی ، سئو در صفحه ای نیاز دارد که وب سایت شما مجهز به صفحات خوب ، ساختار خوب و صفحات عنوان غنی از کلمات کلیدی باشد. در اصل باید از نظر فنی صدا باشد.

اکنون ، آیا یک وب سایت فنی از نظر فنی به طور خودکار رتبه برتر را در SERP کسب می کند؟ پنج سال پیش ، جواب این سؤال بله بود. با این حال ، چندین تغییر در دستورالعمل های موتور جستجو ، الگوریتم ها و ترجیحات کاربر نیز جواب را تغییر داده است.

برخی از وب سایت ها در فضای سایبر با خطاهای کد نویسی ، پیوندهای شکسته شده و کلمات کلیدی غیرمترقبه وجود دارند که واقعاً خوب عمل می کنند. با وجود همه این اشتباهات فنی ، آنها می توانند از رقبای خود پیشی بگیرند و در موتورهای جستجو به رتبه های بالایی برسند. بنابراین ، تمرکز فقط به SEO اختصاص داده نشده است ، بلکه بیشتر در مورد سئو موثر خارج از صفحه است.

چگونه می توانیم به طور موثری سایتهای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟ امروزه همه در حال استفاده از قوانین سئو فنی در وب سایت خود هستند.

شما واقعاً باید دزدگیر شوید و به چیزی فکر کنید که بتواند شما را از دیگران متمایز کند. دو کلمه جادویی که وقتی به دنبال راه حل برای این مسئله می افتیم به ذهن متبادر می شود “بازاریابی محتوا” است.

محتوا واقعاً در سئو حاکم است. اگرچه همه از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، اما هر وب سایت این کار را متفاوت و با سطح های مختلف تعالی انجام می دهد. بازاریابی محتوا با ایجاد اعتماد و آموزش به آنها بر حفظ کاربران برای یک عمر متمرکز است. یک روش مهم در بازاریابی محتوا گفتن داستانهایی به مردم است که می خواهند آنها را بشنوند. نکته مهم این است که شما باید از فروش بیش از حد آشکار در فروش محصول یا مارک خود خودداری کنید. درعوض ، شما باید محتوا را توسعه دهید که بتواند در بین بازدید کنندگان سایت آگاهی ایجاد کند.

هدف نهایی ایجاد یک مارک تجاری برای خود با ارائه دانش ارزشمند به مخاطبان خود است. کل چرخه تولید محتوا برای کاربران شما روشی مؤثر برای دستیابی به آنها است. مشاغل ممکن است در بازاریابی محتوا با مشکلات متعددی روبرو شوند ، از جمله کمبود وقت ، محدودیت در بودجه و عدم توانایی در تولید پست های کافی. با این وجود ، داشتن یک برنامه بازاریابی مناسب برای محتوا می تواند به شما کمک کند تا بیشتر این موارد را از بین ببرید.

مشکلات

در مراحل اولیه بازاریابی اینترنتی ، سئو با ایجاد لینک مؤثر بود. با این حال ، همانطور که ما به جلو حرکت کرده ایم و شاهد تحولات بیشماری هستیم ، روند به شدت تغییر کرده است.

در حال حاضر مشاغل باید تصویر بزرگتر را ببینند و سئو را با سایر روشهای بازاریابی مانند بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی ادغام کنند. استفاده از هر سه جنبه یک برنامه یکپارچه بازاریابی اینترنتی برای بازاریابی موفق ضروری است. به عنوان مثال ، بازاریابی محتوا می تواند نیازهای SEO را برآورده سازد در حالی که از کانال های رسانه های اجتماعی برای توزیع محتوا و افزایش دید / رسیدن به محتوای تولید شده استفاده می شود.

کمپین SEO شما اثر مطلوب نخواهد داشت مگر اینکه یک استراتژی مناسب بازاریابی محتوای را در آن ادغام کنید. به همین ترتیب ، اگر برنامه سئو مؤثر را در نظر نگیرید ، استراتژی بازاریابی محتوایی شما نتیجه مطلوب را به دست نخواهد آورد. ایجاد یک برنامه کارآمد SEO به همراه یک استراتژی بازاریابی محتوا می تواند شما را به سمت رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال هدایت کند.

دیجیتال

وقتی صحبت از SEO و بازاریابی محتوا است ، انتخاب یکی از دیگری احمقانه خواهد بود. این دو مفهوم برای رشد آنلاین به هم وابسته بوده و به یکدیگر وابسته اند. اطمینان حاصل کنید که آنها با استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما دست به دست هم می دهند.
احمق

آیا سؤال ، نظر و یا نگرانی در مورد SEO و بازاریابی محتوا دارید؟ لطفا به من در بخش نظرات زیر اطلاع دهید. من خوشحالم که می توانم برخی از تاکتیک ها را به اشتراک بگذارم!