چگونه مشتریان شما می توانند به شما در ایجاد استراتژی بهتر محتوا کمک کنند

طبق مطالعه اخیر Moz & BuzzSumo ، ۵۰٪ از مقاله ها دو یا بدون توییت دریافت می کنند ، در حالی که ۷۵٪ از پست ها دارای پیوند ورودی صفر هستند. علاوه بر این ، شرط می بندم که بسیاری از بازاریابان دوست دارند که تعامل بیشتری را با خبرنامه های الکترونیکی ارسال کنند. همه اینها در نهایت منجر به تولید کمتر فعالیت بازاریابی می شوند و همین امر باعث می شود تا بازاریابان به دنبال راه هایی برای ایجاد محتوا باشند که با مخاطبان ما ارتباط دارد.

در ادامه ، می خواهم در مورد چگونگی بازاریاب ها برای بهبود تلاش های بازاریابی محتوا خود در فضای B2B ، از بینش هایی استفاده کرده و از آنها استفاده نمایم.

بازاریابی محتوا

همه اینها با این واقعیت ایجاد می شود که تولید محتوای جذاب چالش شماره یک برای بازاریابان B2B است.
گاهی اوقات ، تلاشهای بازاریابی نتوانند نتیجه بگیرند زیرا بازار هدفمند تعیین شده بیش از حد بزرگ است و مخاطب بیش از حد بزرگ است ، با طیف گسترده ای از علاقه ها.

در اینجا مثالی از چگونگی ترجمه این در فضای بازاریابی محتوا آورده شده است.

بگویید که در تلاش برای دستیابی به صاحبان تجارت الکترونیک متوسط ​​، سعی در انتشار در Entertainur.com دارید. اما دو مسئله اصلی وجود دارد: اول ، ممکن است یک بودجه محکم و زمان زیادی برای شما هزینه کند. دوم ، مخاطب کارآفرین از نظر منافع بسیار پراکنده است. بدین ترتیب ، یک گزینه مناسبتر برای انتخاب یک وبلاگ خاص با طاقچه است که دسترسی به آن آسانتر باشد ، شما را سریعتر منتشر می کند ، و شانس بسیار بالاتری برای برانگیختن علاقه به پیشتازهای احتمالی را در خود جای می دهد.

در اینجا فقط چند نمونه از سایت هایی وجود دارد که به راحتی می توانند جایگزین Ent Enterpriseur.com شوند.

     

  • www.zippycart.com
  •  

  • www.magemash.com
  •  

  • www.newsgento.com
  •  

  • www.insights.ecommerceexpo.co.uk
  •  

  • www.smallbizclub.com
  •  

  • www.smallbusinessbonfire.com

نکته شماره ۲٫ عادات مخاطبان خود را بیاموزید

وقتی با تیم فروش ما در مورد عادت های رسانه های اجتماعی مشتریان خود که صاحب مشاغل شرکتهای کوچک و متوسط ​​هستند صحبت می کنم ، اغلب می شنوم که مشتریان ما زیاد در فیس بوک یا توییتر آویزان نیستند. در واقع ، توییتر سکویی برای آشفتگی های خبری یا کسانی است که بیشتر در زمینه بازاریابی (از تجربه من) قرار دارند. فیسبوک پر از پست و اطلاعات است و بسیاری از افراد می خواهند برای به روزرسانی از دوستان و آشنایان خود پیروی کنند ، به این معنی که همه مایل نیستند برای مسائل مربوط به مشاغل در فیس بوک شرکت کنند.

شاید این یکی از دلایلی است که لینکدین اثبات کرده است. این مطالعه توسط وال استریت ژورنال برخی از آماری را ارائه می دهد که براساس آن ، صاحبان مشاغل کوچک ، لینکدین را به عنوان بستر رسانه های اجتماعی با بیشترین پتانسیل برای کمک به شرکت خود درک می کنند.

بررسی کنید که آیا مشتریان تجاری شما از همین نوع هستند یا خیر. اگر درست است ، هر بار که در لینکدین ارسال می کنید ، بر کاربرانی که محتوای شما را دوست دارند یا به اشتراک می گذارید نظارت کنید ، پروفایل های آنها را بررسی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید این می تواند یک شروع آسان و نرم برای مشارکت یا گفتگوهای بالقوه باشد.

نکته شماره ۳٫ چندین موضوع را بپوشانید

Ahrefs در مورد پست های وبلاگ برتر Shopify بر اساس تعداد لینک های پشتیبان گزارش می دهد.

نکته شماره ۴٫ سؤال کنید

بهترین راه برای یادگیری آنچه مشتریان شما می خواهند این است که مستقیماً از آنها سؤال کنید.

این نقل قول از چارلی ویلیامز است ، که اخیراً در # برایتونSEO صحبت کرده و موارد زیر را گفته است:

چگونه محتوا ایجاد می کنیم که در واقع به نیاز مخاطبان ما باشد؟ … یک سوال قدرتمندترین نیرو در جهان است.
بنابراین به این واقعیت می رسد که اگر شما می خواهید مرتبط باشید ، باید همچنان با مخاطب هدف خود صحبت کنید و سؤال کنید.

بیایید ترفندی را که Groove در خبرنامه GrowthHack به اشتراک می گذارد در نظر بگیریم:

بدون انجام کار برای درک مشتریان ، نمی توانید نسخه خوبی داشته باشید. بخش اعظم نسخه در AWR Cloud اکنون مستقیماً از گفتگوی ما با آنها به دهان مشتریان ما رسیده است و به همین دلیل تبدیل می شود: زیرا این زبان به زبان آنها صحبت می کند ، نه به زبان ما. […] برای درک زبان آنها ، به هر مشتری جدید ایمیلی ارسال می کنیم که به سادگی از آنها می پرسد که چرا ثبت نام کردند.
در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید با آنها صحبت کنید:

ایده

مشتریان وفادار: از نظرسنجی ها استفاده کنید و آنها را از طریق ایمیل ارسال کنید ، یا مستقیماً از طریق تلفن با افرادی صحبت کنید که وفاداری و همدلی شما قبلاً برنده شده اید.

برای آگاهی بهتر در مورد چگونگی سؤال در هنگام تحقیق در مورد مخاطبان ، و چه سؤالاتی برای حل کردن ، این پست توسط هریت کاممینگز را بررسی کنید.

نکته شماره ۵٫ به مصرف کنندگان خود گوش دهید

اگر می خواهید زبان مصرف کنندگان خود را بیاموزید و بدانید چه چیزی در ذهنتان قرار دارد ، انجمن های مبتنی بر سؤال مکانهای بسیار خوبی برای بازدید هستند.

این روزها ، تقریباً در هر طاقچه تالار گفتگوهایی وجود دارد که افراد در آن آویزان می شوند و درباره موضوعاتی که مورد علاقه آنهاست صحبت می کنند. اگر هنوز تالار گفتگو برای طاقچه خود پیدا نکرده اید ، SameTech را امتحان کنید ، ابزاری بسیار مفید که محبوب ترین فن آوری ها را در هر مکان نشان می دهد. اگر منطقه شما تجارت الکترونیک است ، می توانید فن آوری هایی را پیدا کنید که در این مکان محبوبیت داشته باشد و بررسی کنید که آیا جوامعی وجود دارد که در اطراف بیشترین فن آوری ها یا سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ساخته شده اند.

در پایان ، موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود استراتژی محتوا خود انجام دهید ، اگر توجه کنید که مخاطب هدف شما از کجا معلق است ، چه چیزی در مورد آنها صحبت می کند و چگونه آنها را می گویند. پنج نکته و ترفند فوق الذکر به هیچ وجه ضد حریق نیستند ، اما در صورت استفاده صحیح ، می توانند نتایج مثبت زیادی به همراه داشته باشند.

آیا تجربیات یا نکات دیگری برای اشتراک گذاری دارید؟ با ترک نظر در مورد استراتژی محتوا ، با گفتگوی مداوم اضافه کنید!