استراتژی آنلاین خود را با این ابزارهای جذاب بازاریابی محتوا بهبود بخشید

بازاریابی محتوا مهمترین بخش استراتژی دیجیتال شما است. در حالی که بسیاری از عوامل دیگر نیز مبارزات آنلاین را شکل می دهند ، برای موفقیت در فضای دیجیتال ، شما کاملاً نیاز به نسخه قابل چاپ ، اشتراک گذاری ، پست های رسانه های اجتماعی ، روزنامه های سفید و غیره دارید.

بازاریابی محتوا

البته ، محتوای فقط برای ارسال چیزی در Facebook نیست. از تحقیقات ، ایجاد و توزیع گرفته تا تبلیغات و تجزیه و تحلیل ، تعداد جنبه های درگیر در بازاریابی محتوای شما می تواند بسیار زیاد باشد.

خوشبختانه ، کمبود ابزار در دسترس شما نیست. در اینجا لیستی وجود دارد – بر اساس طبقه بندی – خدمات آنلاین که بطور ویژه برای بازاریابان محتوا طراحی شده اند. برخی جدید هستند ، بعضی دیگر کلاسیک هستند. همه ارزش کاوش دارند.

ایجاد محتوا

این سرویس همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی با دیگران همکاری کنید ، به چندین نفر امکان می دهد در یک سند ویرایش و مشارکت کنند ، ضمن اینکه تاریخچه ویرایش ها را ردیابی می کند. همچنین ممکن است شما با مدیریت آسان فصل کشیدن و رها کردن ، ادغام معادله ، تصاویر ، پاورقی ها و موارد دیگر دلسرد شوید.

Visual.ly</

همچنین می توانید از خدمات ویدئویی و وب تجربه آن برای اجرای استراتژی محتوای خود استفاده کنید.

ابزار کلید واژه گوگل

محتوای محتوا

به راحتی

بازاریاب ها می توانند از Feedly برای ماندن در بالای اخبار مربوط به صنعت ، مشارکت در یک موضوع پرطرفدار و الهام بخش برای محتوای خود استفاده کنند.

Quora</

نگاشته شده

وب سایت شرکتهایی را با نویسندگان مستقل جلب می کند که تجربه جمعی همه چیز را از پست های وبلاگ گرفته تا نسخه وب سایت ، پست های رسانه های اجتماعی ، توضیحات محصول و موارد دیگر در بر می گیرد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تکالیف خود را ارسال کنید و نویسندگان ادعا می کنند و کار خود را در مدت ۵ روز کاری برای بررسی به شما ارائه می دهند.

هبلی

النس

ارتقاء محتوا

نتیجه ، کتابخانه ای از محتوای سازمان یافته است که پس از انتشار تمام محتوای جدید ، به طور خودکار بازیافت می شود. خدمات Edgar با ۴۹ دلار در ماه شروع می شود ، اما یک آزمایش رایگان ارائه می شود.

دلار

< Papershare</

یکی از ویژگی های مفید آن ، ادغام CRM است. نتایج حاصل از محتوای شما می تواند به Salesforce یا سایر سیستم عامل های اتوماسیون اضافه شود و برخی از پیگیری های متفاوت را درگیر در یک استراتژی محتوا کنید.

PR Newswire

علاوه بر این ، شما می توانید مطبوعات مطبوعات خشک خود را به یک تجربه کامل چند رسانه ای با تصاویر ، فیلم ، صفحات فرود و حتی ادغام توییتر تبدیل کنید. این سرویس همچنین شامل ابزارهای اندازه گیری برای دیدن محل انتشار نسخه شما ، تعداد خوانندگان و Backlink های منتخب است.

Backlink

ردیابی آنفلوانزا

< Traackr</

Traackr این فرآیند شبکه را آسانتر می کند. این امکان را به شما می دهد تا تأثیرگذار مربوطه را در صنعت خود شناسایی کنید ، روابط کلیدی را پرورش داده و طرح های ابتکاری را برنامه ریزی کنید. علاوه بر این ، مجموعه تحلیلی آن می تواند دسترسی اولویت را در اولویت قرار داده و تأثیر تعامل تأثیرگذار با معیارهای خاص را اندازه گیری کند.

برنامه ریزی

Buzzsumo</

علاوه بر این ، برای تقویت بیشتر ردیابی تأثیرگذار ، Buzzsumo به شما امکان می دهد افرادی که به یک مقاله مرتبط هستند را ببینید ، در عین حال هشدارهای محتوای قابل تنظیم و گزارش های تحلیل محتوا را نیز پیرامون موضوع خاص ارائه دهید. برنامه های آن از ۹۹ دلار تا ۴۹۹ دلار در ماه متغیر است.

تجزیه و تحلیل محتوا

Buzzsumo (دوباره) همچنین به شما در تجزیه و تحلیل رقابتی کمک می کند و به شما نشان می دهد که محتوای شما در مقابل رقبای شما از طریق تعامل رسانه های اجتماعی و موارد دیگر چگونه است.

ووپرا

با استفاده از یک جدول زمانی فعالیت ، می توانید عادات و ترجیحات کاربران خود را بصورت آنلاین تعیین کنید و بازاریابی محتوا را مستقیماً به آنها اختصاص دهید. علاوه بر ارائه پروفایل های جامع کاربر ، مجموعه تحلیلی Woopra شامل تقسیم بندی ، قیف ، نگهداری و موارد دیگر می باشد.

نانوایان اجتماعی

علاوه بر نرم افزار بازاریابی ، Social Bakers همچنین چند ابزار رایگان را ارائه می دهد که برای ردیابی محتوای قابل اشتراک و مدیریت مطالب مربوط به مسابقه فیس بوک ، می توانید از آن استفاده کنید.

فشردنCMM</

در روال بازاریابی محتوای خود از چه ابزاری استفاده می کنید؟ موارد مورد علاقه خود را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.