در سال ۲۰۱۵ ، All-Natural – هیچ پر کننده تنها استراتژی محتوای برنده نیست

این روزها “طبیعی” بودن بسیار جالب است – خوردن ناهار تازه از یک باغ حیاط خلوت ، برق خانه هایی با پنل های خورشیدی و تمیز کردن حمام های ما با تمیز کننده های ساخته شده از چیزی جز لیمو (بدون مواد شیمیایی خشن برای هیپرسترها ، لطفا! . همه ما درباره واقعی نگه داشتن آن آگاه تر می شویم. در بازاریابی محتوا ، فرقی نمی کند. محتوای طبیعی برنده می شود.

بازاریابی محتوا

در طول چهار سال گذشته ، Google تأکید کرده است تا مجاری وب سایتهایی که محتوای آنها “طبیعی” نیست – یعنی محتویاتی که مطابق با استانداردهای روزآمد خود نیستند. با نگاهی به فوریه ۲۰۱۱ ، گوگل اولین بسیاری از به روزرسانی های پاندا را مرور کرد. از بین بسیاری از عوامل ، پاندا سایتهایی را با محتوای نازک یا محتوا که به ویژه برای بازدید کننده سایت مفید نمی باشد ، هدف قرار می دهد ، به این معنی که پاندا امروز باید برای ایجاد محتوا یک نکته اساسی باشد.

آوریل ۲۰۱۲ شاهد معرفی اولین پنگوئن با هدف قرار دادن وب بود ، که شامل تکنیک های بهینه سازی بیش از حد مانند چاشنی کلمات کلیدی نیز می شود.

همانطور که تحلیلگر گرایشگاه وب Google ، جان مولر ، آن را در یکی از پاتوق های گوگل خود قرار داده است ، ما فقط باید به طور طبیعی بنویسیم. محتوای غنی که در مورد جزئیات مختلف موضوع در صفحه تحقیق می کند باید هدف باشد.

در جستجوی تأثیر ، ما اکنون در نقطه ای هستیم که پیامبر هستیم و آنچه را “محتوای همه طبیعی” نامیده ایم هستیم. اجازه دهید توضیح دهید که چرا.

محتوای کاملاً طبیعی چیست؟

ما محتوای کاملاً طبیعی را به عنوان محتوایی که با هدف اصلی اطلاع رسانی نوشته شده تعریف می کنیم. در قدیم جستجوگرها ، سازندگان محتوا ممکن است نوشته شده باشند تا از حضور یک مسابقه دقیق با کلید واژه ها (۱) در عنوان ، (۲) در H1 ، (۳) در متا (۴) و برخی از voodoo های مورد نیاز اطمینان حاصل کنند. بار در متن مثلا:

“در دنور ، دندانپزشکان در مطب دندانپزشکی ما گزینه های زیادی را برای روکش دندان ارائه می دهند. از دندانپزشکان ما سؤال کنید که کدام یک برای شما مناسب است. “

امروز ، این قطعه ممکن است مثل این بخواند:

وی افزود: “ما برای بیماران روکش دندان گزینه های مختلفی را ارائه می دهیم. ما در زیر گزینه های زیر روکش را توضیح داده ایم و شما را تشویق می کنیم تا در مورد بهترین گزینه برای بازدید بعدی خود صحبت کنید. “

این یک قطعه بسیار کوچک به عنوان نمونه است ، اما غذای آماده آن است که برای مصرف کننده و نه برای ربات های موتور جستجو نوشته شده است و به جای کلمه کلیدی استاتیک بر نیاز به پرس و جو تمرکز می کند.

آنچه در مورد ویزیت های ارگانیک برای یک عمل جراحی پلاستیک اتفاق افتاده است ، پس از “بهینه سازی” صفحات فرود آمده است:

به عنوان مثال ، عبارت جستجو “سفید کردن دندان ها در چسترفیلد میشی” را که با رتبه بندی وب پیشرفته دنبال کردیم ، در نظر بگیرید. دیدن نتایج حدود دو ماه طول کشید:

تحقیقات کلمات کلیدی برای محتوای کاملاً طبیعی

با وجود محتوای کاملاً طبیعی ، هنوز هم برخی تحقیقات تحقیقاتی در مورد کلید واژه ها پیش از نوشتن محتوا انجام شده است. به آسانی نوشتن ۵۰۰ ، ۸۰۰ یا ۱۰۰۰ کلمه در مورد موضوع نیست. کلمات یا عبارات معمولی وجود دارد که اگر موضوعات با هوشمندی انتخاب شوند ، در صفحه ای از مطالب حضور خواهند داشت ، اما هنوز هم باید برخی تحقیقات انجام شود تا اطمینان حاصل شود که عبارات نزدیک به هم در متن گنجانده شده اند.

هوش

بستن کلمات کلیدی متغیر

ما می توانیم جستجوهای خود را در گوگل به چند روش مختلف تعریف کنیم. الگوریتم های ارگانیک گوگل انواع نزدیک را تشخیص می دهند و سعی می کنند بدون در نظر گرفتن اشتباهات غلط ، متن ها و انواع یک عبارت ، نتایج مشابهی را برگردانید.

مهم است که لیستی از تغییرات احتمالی ایجاد کنید تا متن شما به اندازه طبیعی متناسب باشد. Misspellings معمولاً به خوبی در محتوای شما کار نمی کند ، اما اختلافات متن و اسم / صفت (“خدمت” در مقابل “خدمت”) به طور طبیعی می توانند در متن صفحه درج شوند.

مترادف

مترادف ها یکی دیگر از راه های عالی برای گسترش محتوای شماست. از آنجا که جراحان پلاستیک همیشه یک صنعت قوی برای جستجوی نفوذ بوده اند ، در اینجا مثال دیگری در مورد موضوع جراحی وجود دارد:

تقویت سینه
ایمپلنت های پستان
جراحی سینه
تقویت سینه
بزرگ شدن سینه
کاشت شور
کاشت سیلیکون
و غیره.

نویسندگان ما مطالب مربوط به صفحه اطلاعاتی درباره روش تقویت روش پستان را در وب سایت جراح پلاستیک مجدداً نوشتند و در ۶۰ روز اول پس از اجرای محتوای جدید ، این صفحه تقریباً ۷۹ درصد در ترافیک ارگانیک Google افزایش یافته است.

کلمات کلیدی معنایی

معنایی یک کلمه کلیدی به عنوان معنای آنها تعریف می شود و با کلمات اطراف آن تعیین می شود.

این یک پست عالی برای بیان معنایی است ، که من در اینجا نقل می کنم:

“جستجوی معنایی فناوری است که سعی می کند هنگام تایپ کردن یک کلمه کلیدی خاص ، کاربران را معنا کند. آنها معانی آن کلمات را کشف می کنند … یا معنای پشت سر آنها. “

با استفاده از معانی شناسی و با استفاده از الگوی نسبتاً جدید Hummingbird ، گوگل اکنون قادر به درک هدف از پرس و جو است.

بگذارید مثالی را برای شما بیان کنم که ما به طور منظم می بینیم ، جایی که نیاز به معنای معنایی وجود دارد. Search Influence تجربه نوشتن برای وکلا را دارد ، غالباً در زمینه دفاع از خشونت خانگی به عنوان منطقه عملی. ضروری است که محتوای ما روشن باشد که این عمل حقوقی یکی از دفاع های کیفری است. یک صفحه کلی از مطالب در مورد قوانین ایالتی و پارامترهای مجازات ایالتی می تواند به راحتی گمراه شود. صفحه ما همچنین باید به “دفاع کیفری” ، “تیم دفاعی” ، “وکیل مدافع” اشاره کند – هر چیزی که به طور مناسب این شرکت حقوقی را شناسایی کند.

به طور خلاصه

محتوای طبیعی فقط بهتر است ، محتوای پر معنی تر برای مصرف کننده طراحی شده است. هیچ چیز خیلی فانتزی ، اما بسیار مؤثر نیست. برای ضبط ، حداقل چهار مزیت در ساخت سوئیچ وجود دارد:

     

  1. یک وب سایت با محتوای خوب و طبیعی از تجدیدنظرهای پاندا تأکید نمی شود.
  2.  

  3. یک وب سایت با محتوای کاملاً طبیعی از به روزرسانی پنگوئن برای بهینه سازی بیش از حد مورد تأیید قرار نخواهد گرفت. غرق شدن از پنگوئن برای Backlink های مشکوک یک مسئله متفاوت است ، اما محتوای خوب نوشته شده عاملی برای از دست رفتن دید پنگوئن نخواهد بود.
  4. Backlink

     

  5. یک وب سایت با محتوای طبیعی طبیعی به دلیل نزدیک بودن موضوعات مختلف ، بازدید کنندگان بیشتری را به دست می آورد.
  6. خط پایین: اعتماد = ارتباط = رتبه بندی.

    نظری بگذارید و به من اطلاع دهید که آیا فکری در مورد کلمات کلیدی و اطلاعات بیشتر در مورد مردم کرده اید ، فایده ای دارید.

    موفق باشید با داشتن طعم طبیعی تر در استراتژی محتوای خود! گرچه ممکن است در کوتاه مدت چندان خوش طعم نباشد ، سلامتی بلند مدت کمپین بازاریابی آنلاین شما باعث می شود که همه اینها ارزشمند باشند!