مجله اینترنتی علمی و آموزشی کامیاب

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

بهترین کتاب های شعر انگلیسی

کتاب 365 روز بدون تو

کتاب 365 روز بدون تو

کتاب ۳۶۵ روز بدون تو، یک کتاب شعر مینیمال و احساسی است که در آن نویسنده هر روز اشعاری را، برای غلبه بر احساسی که نسبت به عشق سابق خود داشته به رشته تحریر درآورده است. کتاب شامل 200 صفحه است و حس نویسنده از روز اول و لحظات پر درد جدایی تا زمانی که با این موضوع کنار میاد و به آرامش رسیده رو به صورت اشعار و جملات کاملا احساسی بیان کرده است.

در حال حاضر ترجمه فارسی از کتاب ۳۶۵ روز بدون تو منتشر نشده و فقط نسخه انگلیسی کتاب موجود است که طرفداران بسیاری رو جذب خود کرده است

کتاب های شعر به زبان انگلیسی

وقتی صحبت از کتاب‌های شعر به زبان انگلیسی می‌شود، طیف وسیعی از گزینه‌ها در دسترس است، از آثار کلاسیک تا مجموعه‌های معاصر. این کتاب ها زیبایی و قدرت زبان انگلیسی را از طریق شعر به نمایش می گذارند و طیف متنوعی از موضوعات، سبک ها و احساسات را به خوانندگان ارائه می دهند. چه از علاقه مندان باتجربه شعر باشید و چه تازه شروع به کاوش در این فرم ادبی کرده اید، عناوین متعددی وجود دارند که اثری پاک نشدنی در دنیای شعر بر جای گذاشته اند.

کتاب های شعر کلاسیک

«سرزمین بایر» نوشته T.S. الیوت: این شعر تأثیرگذار مدرنیستی یکی از مهم ترین آثار ادبیات قرن بیستم به شمار می رود. این به موضوعات سرخوردگی و ماهیت تکه تکه شده زندگی مدرن می پردازد.
«برگ‌های علف» نوشته والت ویتمن: مجموعه ویتمن سنگ بنای شعر آمریکایی است که دموکراسی، طبیعت و روح انسانی را در اشعاری گسترده و غنایی تجلیل می‌کند.
«مجموعه اشعار W.B. Yeats”: این مجموعه جامع تسلط شاعرانه W.B. ییتس، شامل کاوش‌های خاطره‌انگیز او درباره فولکلور، عرفان و عشق ایرلندی است.

کتاب های شعر معاصر

«شیر و عسل» نوشته روپی کاور: اولین مجموعه کاور با خوانندگان سراسر جهان طنین انداز شده است و به موضوعات عشق، آسیب، درمان و زنانگی از طریق شعر خام و کوبنده می پردازد.
«شهروند: یک غزل آمریکایی» اثر کلودیا رانکین: آثار رانکین با ترکیب شعر، مقاله و تصاویر بصری، با صداقت و بینش عمیق با مسائل نژادی و هویتی در آمریکا مواجه می‌شود.
«خورشید و گل‌هایش» اثر روپی کاور: مجموعه دوم کاور با کاوش در رشد، انعطاف‌پذیری و زیبایی‌های موجود در مبارزات زندگی همچنان مخاطبان را مجذوب خود می‌کند.

کتاب شعر گلچین

“مجموعه شعر نورتون”: این گلچین مشهور بررسی جامعی از شعر انگلیسی زبان از دوران باستان تا امروز ارائه می‌کند که طیف وسیعی از شاعران و سبک‌ها را در بر می‌گیرد.
“گلچین پنگوئن شعر آمریکایی قرن بیستم”: این گلچین که توسط ریتا داو ویرایش شده است، ملیله‌ای غنی از شعر قرن بیستم آمریکا را ارائه می‌کند که صداها و حرکات متنوع را به نمایش می‌گذارد.
“کتاب قدیمی شعر معاصر جهان”: ویرایش شده توسط جی.

این تنها چند نمونه از چشم انداز گسترده کتاب های شعر به زبان انگلیسی است. از کلاسیک های جاودانه گرفته تا آثار پیشگامانه معاصر، دنیای شعر انگلیسی زبان همچنان به الهام بخشیدن و غنای خوانندگان در طول نسل ها ادامه می دهد.

نمای کلی کتاب های شعر به زبان انگلیسی در سال 2022

در سال 2022، دنیای شعر با انبوهی از شاعران جدید و جا افتاده که آثار تفکر برانگیز، احساسی و تخیلی را تولید می کنند، به رونق خود ادامه می دهد. امسال شاهد انتشار چندین کتاب شعر قابل توجه به زبان انگلیسی بوده‌ایم که هر کدام به آثار ملیله‌ای غنی ادبیات معاصر کمک کرده‌اند. در این مقاله، برخی از برجسته‌ترین کتاب‌های شعر منتشر شده در سال 2022، نویسندگان آن‌ها و مضامینی را که بررسی می‌کنند، بررسی خواهیم کرد.

مقاله دیگر :   7 دلیل برای سرمایه گذاری در کمپرسور هوا برای مطب دندانپزشکی شما

1. «خورشید و ماه و ستارگان» نوشته جان کینزلا

آخرین مجموعه شاعر استرالیایی جان کینزلا، “خورشید و ماه و ستارگان”، کاوشی قدرتمند در زمینه‌های محیطی است که در رابطه پیچیده بین بشر و طبیعت تحقیق می‌کند. اشعار این مجموعه خام، احساسی و عمیقاً تداعی کننده هستند که نشان دهنده اشتیاق کینزلا به محیط زیست و نگرانی او برای آینده آن است. این کتاب به دلیل پیام قدرتمندش و توانایی نویسنده در برانگیختن احساسات قوی از طریق تصاویر زنده اش به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است.

2. «هزار بار تو به ما گفتی» اثر اوشن وونگ

آخرین مجموعه اوشن ووونگ، شاعر ویتنامی-آمریکایی، «هزار بار به ما گفتی»، اثری عمیقاً شخصی و احساسی است که به موضوعات عشق، از دست دادن و خانواده می پردازد. اشعار سرشار از استعاره و تصویر هستند و هر قطعه جنبه متفاوتی از تجربه انسانی را بررسی می کند. صدای منحصر به فرد و داستان سرایی قدرتمند Vuong باعث شده است که او طرفداران اختصاصی داشته باشد، و این آخرین مجموعه مطمئناً با خوانندگان در سراسر جهان طنین انداز خواهد شد.

3. «چگونه از متنفر باشیم» نوشته دانز اسمیت

دانز اسمیت در «چگونه متنفر باشیم» به طرز ماهرانه‌ای مضامینی از خشم، غم و تاب‌آوری را در مجموعه‌ای به هم می‌پیوندد که هم عمیقاً شخصی است و هم به طور جهانی قابل ارتباط است. اشعار این کتاب خام، صادقانه و سرسختانه هستند، زیرا اسمیت پیچیدگی‌های احساسات انسانی و چالش‌هایی را که در دنیایی که اغلب ناعادلانه با آن روبرو هستیم را بررسی می‌کند. این مجموعه به دلیل توانایی اش در به تصویر کشیدن ظرایف تجربیات انسانی و قدرت زبان در بیان احساسات پیچیده مورد تحسین قرار گرفته است.

 

 

 کتاب های شعر به زبان انگلیسی در سال 2020

در سال 2020، کتاب های شعر متعددی به زبان انگلیسی منتشر شد که طیف متنوعی از مضامین، سبک ها و صداها را به نمایش گذاشت. این کتاب ها اشکال مختلف شعر از جمله شعر سنتی، شعر آزاد، کلام گفتاری و شعر تجربی را در بر می گرفت. بسیاری از این آثار مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند و به تکامل مداوم این ژانر کمک کردند.

یکی از کتاب های شعر قابل توجه منتشر شده «هومی» اثر دانز اسمیت است. این مجموعه مضامین دوستی، عشق و اجتماع را از طریق شعر قدرتمند و خاطره انگیز بررسی می کند. صدای متمایز و مشاهدات تکان دهنده دانز اسمیت در بین خوانندگان و منتقدان طنین انداز شده است.

یکی دیگر از انتشارات مهم «شعر عشق پسااستعماری» اثر ناتالی دیاز است. این کتاب به پیچیدگی های عشق، هویت و میراث می پردازد و از تجربیات دیاز به عنوان یک شاعر آمریکایی موهاوی استفاده می کند. اشعار این مجموعه با شدت غنایی و تأملات تأمل برانگیز در تاریخ و فرهنگ مشخص می شود.