مجله اینترنتی علمی و آموزشی کامیاب

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

خرید انواع شیشه هوشمند با بهترین قیمت

شیشه هوشمند ترکیبی عالی از زیبایی شناسی و کارایی برتر است، از سوی دیگر در از آن جا که علم با سرعت برق در حال پیشرفت است، مزایای استفاده از شیشه در طراحی به خصوص نرده شیشه ای تراس نیز افزایش می یابد. معماران و طراحان داخلی در موقعیتی متمایز قرار دارند، این یک چالش برای آن ها است که آگاه باشند و فناوری های در حال تکامل را در طراح های خود ایجاد کنند. در سال‌های اخیر، شیشه‌ های هوشمند در دکوراسیون، تزئینات داخلی و چیدمان نمای ساختمان‌ ها تأثیر گذاشته است.

 

شیشه هوشمند چیست؟

شیشه هوشمند نوع متفاوتی از شیشه است که با روشن و خاموش شدن از شفاف به مات یا برعکس تغییر می کند و آن را به یکی از هوشمندترین مواد سازنده موجود تبدیل می کند. شیشه هوشمند علاوه بر این با استفاده از نام‌های بسیاری مانند شیشه خصوصی، شیشه تعویض، شیشه دستکاری نور، شیشه PDLC و شیشه تعویض پذیر شناخته می‌شود. در شیشه‌های هوشمند، کریستال ‌های مایع پراکنده پلیمری (فیلم PDLC که بین دو لایه شیشه قرار دارند)، مقدار کمی عبور از شیشه را به طور متناوب تغییر می‌دهند و در صورت استفاده از یک الکتریکی کاملاً جدید شفاف به نظر می‌رسند و در غیاب آن مات نشان می‌ دهند. لایه میانی به گونه ای است که کریستال های مایع ریز در یک خط مستقیم استفاده از انرژی الکتریکی قرار می گیرند، در نتیجه شیشه مات به نظر می رسد.

 

شیشه هوشمند چه کاربردی دارد؟

هر نوع شیشه ای را می توان به صورت هوشمند ساخت (شیشه کم E، شیشه دوتایی و سه تایی، شیشه خمیده و غیره). اگر قبلاً شیشه ای را در مرحله ای از ساختمان خود نصب کرده اید، می توانید فیلم معقولی روی آن نصب کنید، فیلم هوشمند در کف شیشه مدرن استفاده می شود تا آن را به شیشه هوشمند تبدیل کند. در اینجا مواردی وجود دارد که می توان از شیشه هوشمند به طور موثر استفاده کرد:

پارتیشن اداری: شیشه ‌های هوشمند می ‌توانند به راحتی مکان‌های مکرر و باز را به فضاهای خصوصی برگردانند، این یک مزیت بسیار حیاتی در یک مکان شغلی است زیرا نصب پارتیشن های شیشه‌ای هوشمند خلوت دلخواه در محل کار را ارائه می ‌دهد. آن ها به حفظ حریم خصوصی و در عین حال به حداکثر رساندن مساحت در یک دفتر مدرن کمک می کنند و ظاهری پیشرفته را به فضای داخلی محل کار شما می بخشند.

 

ساختمان‌ های مسکونی: در سال‌های اخیر، علاوه بر پنجره ‌ها، استفاده از پارتیشن ها و درب‌ های شیشه‌ ای در ساختمان ‌های مسکونی بسیار رایج شده است. استفاده از شیشه ‌های هوشمند در نورگیرها، درها و پنجره‌ها مفید است، این شیشه ‌ها به شما کمک می ‌کنند تا حریم خصوصی و میزان متوسط و گرمای ورودی به ساختمان را کنترل کنید. حتی می توانید از یک پارتیشن شیشه ای معقول برای جداسازی فضاهای غیر عمومی مانند اتاق نشیمن از اتاق غذاخوری استفاده کنید. یا حتی می توان از این محصول به عنوان یک تئاتر کوچک خانگی استفاده کرد.

 

مقاله دیگر :   بررسی کامل و جامع لوازم برقی پرکاربرد

هتل‌ ها: چه یک هتل بزرگ یا کوچک باشد، شیشه‌ های هوشمند می ‌توانند به هر نوع از آن‌ ها شکوه و کارایی بیافزایند، به‌ویژه در حمام‌ ها، سرویس های بهداشتی و سالن ‌های نشیمن و … البته پارتیشن شیشه ای هوشمند در اقامتگاه ها را می توان به اتاق های همایش، بارها و مکان های غذاخوری هتل ها استفاده نیز کرد.

 

بیمارستان ها: با ظهور شیشه های هوشمند، دیگر تمایلی به استفاده از شیشه های معمولی در درمان های جراحی و اورژانس وجود ندارد. این شیشه هوشمند اکنون به طور کامل حریم خصوصی بیماران را تامین می کند، علاوه بر این دیگر اجازه نمی دهد صدای بیرون باعث مزاحمت بیماران شود. با روی آوردن به پنل‌ های شیشه ‌ای هوشمند، میزان شیوع بیماری در بیمارستان‌ ها کاهش می ‌یابد و تمیز کردن شیشه‌ های هوشمند راحت تر از شیشه های معمولی می باشد.

 

مزایای استفاده از شیشه هوشمند چیست؟

تنظیم شیشه هوشمند از ظاهری به مات و بالعکس هنگام روشن و خاموش شدن، بنابراین بارزترین مزیت شیشه هوشمند، حفظ حریم خصوصی در تماس یک دکمه است. با این حال، شیشه‌ های هوشمند دارای مزایا و ویژگی ‌های منحصر به فردی هستند که آن را به یک محصول نسبتا ارزشمند و معقول تبدیل می ‌کند. ضروری ترین مزایای استفاده از شیشه هوشمند عبارتند از: بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی می باشد. برای دستیابی به این هدف، بررسی سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش، حتی اگر بحرانی باشد، نیازمند مکانیزمی است که بتواند به طور موثر با انتقال گرما مقابله کند. از شیشه هوشمند می توان در اجزای بیرونی ساختمان برای حفظ برق در خانه یا محل کار استفاده کرد. این نوع شیشه ‌ها اجازه می‌ دهند تا بدون عبور گرما در تابستان به مقدار کافی نور وارد شود، علاوه بر این، در دوره هوای زمستانی، گرمای داخلی را از خروج به بیرون خاتمه می ‌دهند، در نتیجه بهترین دمای داخلی را حفظ می ‌کنند.

 

خرید شیشه هوشمند

شیشه های هوشمند عایق صدا هستند و بهترین گزینه برای ادارات می باشند. همچنین فیلم به کار رفته در لایه های این شیشه قابل تعویض می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش شیشه مورد نظر در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید و خرید خود را با مشاوره تخصصی در کمترین زمان ممکن انجام دهید.