مجله اینترنتی علمی و آموزشی کامیاب

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

مشتقات مصنوعی بر DLT: چه هستند و چگونه کار می کنند – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی ورود مشتقات مصنوعی بر اساس DLT را در صنعت کریپتو بررسی می‌کند و می‌تواند بالقوه‌های سینت‌ها را برای زنده ماندن، ارزیابی کند.

«این فصل است، به طور خاص فصل دیگر. با رهبری ارز دیجیتال شماره دو صنعت، اتریوم (ETH)، بازار آلت کوین به طور منظم بالاترین رکورد خود را ثبت می کند.

چند تازه وارد نسبتاً به صحنه ارزهای دیجیتال، مانند aave (AAVE)، SushiSwap (SUSHI) و Alpha Finance Lab (ALPHA)، saw rapid رشد ماه گذشته — هم از نظر توسعه و هم از نظر قیمت.

هر سه مورد فوق یک چیز مشترک دارند: امور مالی غیرمتمرکز (DeFi). هدف DeFi این است که صنعت خدمات مالی را در همه قرار دهد.

 

در این بخش، اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی ورود مشتقات مصنوعی مبتنی بر DLT (Synths) در صنعت ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند. ما بالقوه‌ای که سینت‌ها می‌توانند داشته باشند را ارزیابی کنند، و همچنین برخی از معایب را بیان می‌کنند.

ما همچنین نگاهی به برخی از موارد استفاده خاص در فضای DeFi می‌سازیم و در مورد آنچه فکر می‌کنم در آینده برای synths برگزار خواهد شد، نظر دهید.

اما ابتدا، مشتقات و همتایان مصنوعی آنها چیست؟

مقدار مشتق شده

شما ممکن است درباره آتی یا گزینه هایی که شنیده باشید. اینها انواع مشتقاتی هستند که دارند آن حق خرید – یا فروش – را در زمان خاصی در آینده می دهد. آینده دارند را ملزم به خرید می کند، در حالی که گزینه ها این کار را نمی کنند.

برای مثال، دانیل یک ماینر dogecoin (DOGE) است. او می‌خواهد طی دو هفته با 500 دلار تجهیزات استخراج جدید بخرد. او می داند که اگر الان تجهیزات را بخرد چقدر می توانم خرج کند و چه چیزی به دست می آورد.

دانیل می‌خواهد با Mint، یک شرکت معدنی، توافق کند تا پنج MintMiners را به قیمت ۱۰۰ دلار در هر قطعه در دو هفته خرید کند.

اگر Mint به او یک قرارداد آتی پیشنهاد دهد، دانیل را موظف می کند که 500 دلار در دو هفته برای پنج ماینر بپردازد. با این دانیل همچنین می توان در صورت تغییر نظر، گزینه را درخواست کرد، اما در حال حاضر، گزینه خرید را ندارد.

این نوع قرارداد، بیمه حق بیمه پرداختی را قبل از دریافت می کند که به عنوان شخص برای ماینرها عمل می کند. اگر دانیل تصمیم به خرید نداشت، این را از دست می داد.

از مشتق شده به مصنوعی

یک مشتق مصنوعی این را یک قدم جلوتر می برد. ارزش آنها یک دارایی یا مشتق خاص را دنبال می کند، اما لزوماً حقوق خرید را اعطا نمی کند.

ترکیبی از اجزای MintMiner (xMintComp) را انتخاب کنید. این ردیابی ارزش آن قطعات با گران تر شدن افزایش می یابد و بالعکس.

اگر قیمت آن اجزا در عرض هفته 20 درصد افزایش می‌یابد، می‌خواهد MintMiners را 20 درصد بیشتر بفروشد تا سطح سود خود را حفظ کند. اما Mint موظف است که پنج معدنچی را به قیمت 500 دلار به دانیل بفروشد، حتی اگر آنها می خواستند 600 دلار دریافت کنند.

مزایا و معایب برای امور مالی

مثال بالا متداول‌ترین مورد استفاده از synths را در امور مالی سنتی نشان می‌دهد. آن‌ها به آنها اجازه می‌دهند تا در برابر نوسان‌پذیری یک دارایی اساسی محافظت کنند تا زیان‌ها را کاهش دهند. Mint با فروش MintMiner زیر قیمت قابل قبول از ضرر احتمالی جلوگیری کرد.

با این حال، یک صرافی، از جمله صرافی‌های مصنوعی، مستلزم وجود دو طرف است: یکی برای خرید، دیگری برای فروش. نعناع باید یک مهمان برای فروش مصنوعی پیدا کند.

مطمئناً، در مورد بالا، یک سرمایه‌گذاری نوظهور ممکن است انتظار داشته باشد که رشد بیشتری داشته باشد، بنابراین مطمئناً ایجاد می‌شود که سنتز همچنان به ارزش ادامه می‌دهد.

با این حال، synths همچنین می‌توان “ناخواسته” را ردیابی کند. در سال‌های 2007 تا 2008، سیستم مالی جهانی تا حد زیادی به دلیل سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری در سنت‌های «جریان اصلی» که ارزش دارایی‌های «ناخواسته» گره خورده است.

مقاله دیگر :   معرفی برخی تجهیزات آزمایشگاهی و کاربرد شان

وقتی سرمایه‌گذاران متوجه شدند که در چه چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به سرعت سعی کردند قراردادهای خود را بفروشند، اما خریدار پیدا نکردند. بدون هیچ دارایی اساسی، قراردادها بی ارزش شدند.

اما در DeFi، synths برای ردیابی پدیده ای در زنجیره و بازار یافته است.

کنترل قیمت گاز با سینت

از همکاری بین Yam Finance و UMA Project استفاده کنید. آنها اخیراً با نام uGAS راه‌اندازی کرده‌اند که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی پرداخت می‌شود.

این یک سینتی آتی ماهانه است که “تسویه می شود” (به تاریخ انقضا می رسد و مخالفت اجباری می شود) در قیمت گاز قیمت (GAS) تمام تراکنش های اتریوم در ماه.

هزینه‌های بالا، توسعه و استفاده از شبکه اتریوم را بسیار گران می‌کند.

uGAS به توسعه دهندگان و کشاورزان این امکان را می دهد که قیمت GAS را برای حداقل تعیین کنند 30 روز آینده این می تواند هزینه ها را پیش بینی کند و در نتیجه ممکن است مدیریت کند.

تغییر نوسان برای سود

این تیم علاوه بر تلاش برای رفع نوسانات گاز، تخصص خود را برای حل نوسانات به طور کلی تر، با uVOL. uVOL نسبت به نوسانات همان چیزی است که uGAS برای گاز است.

به طور خاص، uVOL نوسانات یک دارایی اساسی (به عنوان مثال uVOL-BTC یا uVOL-ETH) را ردیابی می کند. در حالی که این نوع سنتز برای چندین دهه در امور مالی سنتی وجود دارد، این به اصطلاح مبادله نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال جدید است.

در بازاری که در آن نوسان وجود دارد، uVOL می‌تواند نه تنها یک ابزار پوشش دهی، بلکه یک بازار مبادله نوسان بالقوه بسیار سودآور را ارائه می‌دهد.

مدل انتشار توکن ساتوشی ارتقا یافت

نوسانات فقط بدترین کابوس یک کارت گر نیست، بلکه می تواند پروژه های DeFi جدید داشته باشد.

وقتی توسعه‌دهندگان توکن‌ها را منتشر می‌کنند، یا از طریق پیشنهاد پیشنهادی (ICO)، یک پیشنهاد مبادله اولیه (IEO)، یا یک پیشنهاد اولیه DEX (IDO)، مجموعه با «اثر بایننس» شروع می‌شود.

یعنی توکنی که احتمالاً هیچ ارزشی اثبات نشده است، توسط کارت گران مشتاق (اگرچه دیگران ممکن است از زبان کمتر دلسوزانه استفاده کنند) افزایش می یابد. معمولاً پس از چند روز، نشانه ته نشین می شود، اما فقط پس از اصلاح خون گیری.

این امر ناگزیر فریادهای “پمپ و شناسایی”، “کلاهبرداری”، “قالی کشی” را برمی انگیزد که همان ابتدا به شهرت یک آسیب می رساند. برای پروژه‌هایی که نیاز به سرمایه‌گذاری دارند (تقریباً تمام DeFi)، این می‌تواند جان انسان را کند

پروتکل دافی قصد دارد این مشکل را با یک synth کند کندتقاضای پلت فرم آهنگ کلاه. ترکیبی که نام DFY دارد، به توکن اصلی یک پلت فرم جدید (dToken) متصل می شود. سپس synth dToken در ازای وثیقه ای که برای شرط بندی استفاده می شود در اختیار عموم قرار می گیرد.

 

آینده synths

این پروژه‌ها برای استفاده از synths برای حل مشکلات در فضای DeFi هستند. با این، به دلیل اینکه بر DLT هستند، دارای شرایطی هستند که با عدم شناسایی و قراردادهای هوشمند همراه است، یعنی همه دسترسی دارند.

به‌علاوه، سایر پلت‌فرم‌های مصنوعی مجاز قرار گرفتن در زنجیره‌های دارای «دنیای واقعی» مانند کالاها و سهام را می‌دهند. حتی برنامه‌هایی برای ایجاد ترکیب‌های کاملاً قابل تنظیم وجود دارند که به کاربران امکان می‌دهند یک دارایی یا پدیده مورد نظر را ردیابی کنند.

با این حال، این منطقه هنوز بسیار آزمایشی است. همکاری پروژه YAM Finance x UMA تنها چند هفته از عمر آن می گذرد. علاوه بر این، Dafi Protocol تنها در این ماه ترکیب خود را منتشر می کند.

https://hoseinifinance.com/blog/edu/advanced-bourse/