نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در نحوه اداره مشاغل خود در این روزها ایفا می کنند ، اما این هنوز مفهومی نسبتاً جدید برای برخی است.

به عنوان مثال ، Mail Citipost به دنبال این بوده اند که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی چه می توانند به بهترین وجه برای شما و کسب و کار شما کار کنند ، به ویژه اینستاگرام ، که به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوب ترین روش برای تعامل تجارت ها با مشتریان و دنبال کنندگان خود است.

در اینجا ما نحوه استفاده از اینستاگرام را به طور خاص برای مشاغل ، با نگاهی به جوانب مثبت و منفی استفاده از اینستاگرام و همچنین آنچه که شبکه اجتماعی می تواند به شما ارائه دهد ، مانند پروفایل های تجاری و هدف قرار دادن ، پوشش خواهیم داد.

اگر مطمئن نیستید که چه کاری را باید انجام دهید ، بهینه سازی تعامل با مخاطبان مورد نظر خود از طریق پروفایل تجاری در اینستاگرام می تواند یک چالش باشد. استفاده از ابزارهایی مانند هشتگ ، ایجاد نوع صحیح محتوا و انتخاب سبک مناسب برای تجارت شما مهم است.

همچنین تعدادی ابزار دیگر نیز وجود دارند که می توانند برای به حداکثر رساندن دید از قبیل جاسازی عکس ها بر روی وبلاگ ها ، تبلیغات حمایت شده و تغییر مجدد از آنها استفاده کنند.

چرا من باید اینستاگرام را برای شغل خود در نظر بگیرم؟

بیش از ۴۰۰ میلیون نفر هر روز از اینستاگرام استفاده می کنند و بیش از ۸۰٪ اینستاگرام ها تجارت خود را در اینستاگرام دنبال می کنند. براین اساس ، به نظر می رسد که دست کم گرفتن برخی از این کاربران برای ارتقاء مشاغل شما ، مجبور به مهار حداقل بعضی از احمقها نباشید. ۴۸٫۸٪ از مارک های اصلی از اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی طولانی مدت خود استفاده می کنند.

احمق

اینستاگرام چه مشاغلی را ارائه می دهد؟

تشویق مردم به تعامل با مشاغل شما ، کلید موفقیت در اینستاگرام است – برخی از مارک های برتر دارای میزان تعامل ۴٫۲۱٪ در هر دنبال کننده هستند.

این ۵۸ بار تعامل بیشتری نسبت به فیس بوک و ۱۲۰ بار تعامل بیشتر از دنبال کننده از Twitter است!

۷۵٪ از کاربران اینستاگرام بعد از دیدن یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام اقدام به اقداماتی نظیر بازدید از وب سایت می کنند و ۶۰٪ از کاربران اینستاگرام می گویند که آنها از این بستر برای اطلاع از یک محصول یا خدمات استفاده کرده اند. از نظر اینکه به طرفداران خود می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شغل خود و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید کسب کنند ، اینستاگرام می تواند ارزشمند باشد.

آیا شما برای شروع کار آماده هستید؟

استراتژی اینستاگرام شما

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چه کسی از اینستاگرام استفاده می کند تا ببیند آیا آنها متناسب با جمعیت هدف شما هستند:

۶۸٪ از کاربران اینستاگرام زن هستند

۸۰٪ از کاربران اینستاگرام از خارج از آمریکا آمده اند

۵۹٪ از کاربران اینترنت ۱۸-۲۹ ساله از اینستاگرام استفاده می کنند

فقط ۳۳٪ از کاربران ۳۰-۴۹ ساله اینترنت از اینستاگرام استفاده می کنند

۱۷٪ از نوجوانان ، اینستاگرام را به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی ارزیابی می کنند

مانند نوع افراد شما صدا می کنید؟ در این صورت ، ممکن است در معرض ارزشمندی قرار نگیرید!

چگونه می توان با اینستاگرام برای تجارت شروع کرد

چگونه بهینه سازی تعامل را انجام دهیم

والنسیا: ۱۲٪

ظهور: ۱۲٪

# Instagood

# من

# کلید

# دنبال کردن