چگونه می توانید از محتوای ستونی برای به دست آوردن پیوندهای عالی استفاده کنید

در حال حاضر یکی از استراتژی های مورد علاقه من برای ایجاد لینک ، ایجاد لینک ها با استفاده از قطعات بزرگ محتوای است ، همچنین به عنوان محتوای ستون شناخته می شود. این موارد معمولاً از نظر جزئیات درگیر ، عمق و تحقیق و تلاش کلی در تولید محتوا ، در یک طاقچه خاص بی همتا هستند. این دقیقاً به همین دلیل است که دسترسی به این بخش های محتوا با دسترسی مناسب نسبت به یک قطعه متوسط ​​از مطالب بسیار آسان تر است.

دلیل این امر را می توان با قیاس نحوه کار بورسیه های دانشگاهی فهمید. دانشکده ها و دانشگاه های برتر کرسی های بسیار کمی دارند و متقاضیان آن نیز زیاد است. آنها بهترین استفاده را از بقیه با استفاده از نمرات به دست آمده توسط دانشجویان در یک امتحان خاص ، از بین سایر معیارها ، انجام می دهند و برای تسهیل تحصیل ، بورس های تحصیلی را در روشن ترین چشم انداز ارائه می دهند.

دانشجو

یک مورد بسیار مشابه با گرفتن لینک از سایت های معتبر برتر در هر مکان خاص است. آنها نمی توانند در ارتباط با هر متوسط ​​جو و برادرش باشند. به همین دلیل است که باید از محتوا با ارزش ، منحصر به فرد و بی نظیر از نظر عمق یا کیفیت عالی برخوردار شوید.

اولین باری که با چنین محتوای محتوایی روبرو شدم ، ۲۰۰ عامل رتبه بندی Google توسط برایان دین بود. من از دیدن چنین پست عمیق بسیار متحیر شدم (و این واقعیت که سایر افراد هرگز به زحمت تهیه چنین لیستی پیش از این ، علی رغم ۲۰۰ عامل رتبه بندی که از مدت زمان طولانی در هوا شناور بودند) زحمت کشیدند. ” ! این معامله واقعی است”.

حتی در آن زمان من هیچ سرنخی برای چگونگی ارزشمند بودن چنین قطعه محتوا نداشتم ، تا اینکه در مورد تکنیک آسمان خراش خواندم ، که اساساً نشان می دهد که برایان برای به دست آوردن Backlink های سطح بالا ، چه کاری برای بهره گیری از محتوای محتوا انجام داده است.

Backlink

من تکنیک برایان را مطالعه کردم و سعی کردم بفهمم چه مناطق دیگری در این مکان قرار دارد که هر روز توسط بسیاری از علاقه مندان کاوش می شود و فاقد محتوای عمیق است. من به سرعت فهمیدم که بسیاری از مردم واقعاً علاقمند به بهبود اقتدار حوزه های خود هستند ، اما هیچ راهنمای واضح و مفصلی درباره موضوع وجود ندارد.

من برای ایجاد محتوای خودم آنقدر احساس انگیزه کردم ، که نوشتن راهنمایی را که بیش از ۱۱،۰۰۰ کلمه در ۲ روز (عمدتا در شب) انجام می داد ، به پایان رساندم. فهمیدم که چقدر بزرگ شده است (مقالات موجود در مقایسه با بیشترین تعداد ۷۵۰-۱۰۰۰ کلمه است) ، من تصمیم گرفتم که بیشتر تکنیک را انجام دهم تا بیشترین تعداد لینک های با کیفیت بالا و قرار گرفتن در معرض نمایش محتوای محتوا را بیشتر کنم. می شود

من در جستجوی یک طراح اینفوگرافیک با استعداد به ODesk رفتم و یک اینفوگرافیک گرفتم که مختصراً به تمام ۵۰+ نکات راهنمای موجود ، در کنار تصاویر جالب اشاره کردم.

این تضمین می کند که افراد برای پیدا کردن نکات کلیدی لازم نیست که کل پست را طی کنند. از آنجایی که بیشتر روزنامه نگاران مشغول و مدیر وب سایتهای پر طرفدار وقت زیادی ندارند ، اینفوگرافیک به عنوان واسطه ای برای مصرف سریعتر اطلاعات از مقاله و در عین حال کیفیت آن ارزیابی می شود.

بنابراین ، وجود دارد – یک راهنمای ۱۱،۰۰۰+ کلمه در مورد افزایش قدرت دامنه ، PLUS یک اینفوگرافیک که تمام نقاط را ذکر می کند. زمان آن بود که برخی از کارهای سخت برای اطمینان از مواجهه و پیوندهای لازم را کسب کنند. من به دنبال یافتن راه هایی برای انجام کارهای دیگر هستم جز اینکه فقط برای افراد با نفوذ در صنعت برای به اشتراک گذاری و پیوندها استفاده کنید.

سپس دیدم گرت بول در حال راهبردی برای اینفوگرافیک های خود است. وی در سایت های بیشتری مجدداً اینفوگرافیک های ایجاد شده خود را منتشر می کرد ، به خصوص در سایت هایی که معتبرتر از سایت شرکت او بودند. اما ، گرفتن وجود دارد. سایت های بزرگتر فقط یک اینفوگرافی موجود را منتشر نمی کنند بدون اینکه هیچ چیز منحصر به فردی در رابطه با انتشار مجدد آنها وجود داشته باشد. اینجاست که گرت برای معرفی اینفوگرافیک های خود در هر سایتی که مجدداً منتشر می کرد از توضیحات و توضیحات منحصر به فرد استفاده می کرد.

من بلافاصله تصمیم گرفتم با این استراتژی پیش بروم زیرا:

     

  • من با مزایای بلند مدت از سایت های با اقتدار بسیار بالا پیوند می گیرم.
  •  

  • سایت هایی که دارای ترافیک بالا هستند ، می توانند یک تن از ترافیک اولیه را به پست اصلی من ارسال کنند ، که بسیار بیشتر از اینفوگرافیک بود. در واقع ، اینفوگرافیک صرفاً یک تیزر برای کل ۱۱۰۰۰ کلمه نیکی در داخل بود.
  •  

  • اگر به این ترتیب که اینفوگرافیک در سایتهای مجدداً منتشر نشده باشد ، به نوبه خود به من پیوندهایی از سایتهای کوچکتر که در غیر این صورت با پست من روبرو نخواهند شد ، نیست.

و این دقیقاً همان اتفاقی است که بعد از اینکه من موفق به انتشار مجدد آن در SearchEngineJournal و Business2Community شدم ، شد. علاوه بر این ، این پست من را قادر می سازد که ردیف دوم لینکهای قدرتمند بدست آورید زیرا خود ارسالهای مجدد لینکهای خوبی از سایر سایتهای کوچکتر دارند. به این ترتیب نمایه لینک پست SEJ به نظر می رسد:

علاوه بر آن دو سایت بزرگ ، اینفوگرافیک را در سایتهای قدرتمند اشتراک گذاری اینفوگرافیک مانند Visual.ly و InfographicJou دوباره منتشر کردم.rnal اکنون که کمی انتشار مجدد را انجام داده ام ، زمان آن رسیده که برخی از مراکز دستیابی به هدف قرار بگیرند.

یکی از بهترین مواردی که وقتی می خواهید با افراد تأثیرگذار در مطالب خود به افراد تأثیرگذار دسترسی پیدا کنید ، داشتن مشارکتهای استراتژیک ، هک کردن ، حتی دانستن چند مورد از آنها کمی خوب شخصاً است. این کار دوباره اثبات شد زیرا پاتریک Coombe از نخبگان استراتژی به من یک لیست مناسب از افراد با نفوذ و وب مسترها در صنعت به همراه ایمیل های خود ارائه داد ، که من پس از آن به سادگی در BuzzStream قرار دادم تا پیام های شخصی شده ای را برای آنها ارسال کنم و به آنها اطلاعات بدم. محتوا.

همچنین ، به طرز باورنکردنی با افراد تأثیرگذار مانند نیل پاتل کار کرد. آنها یا توییت کردند ، آن را در هر شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک گذاشتند ، یا حتی به آن پیوند دادند:

نحوه افزایش دامنه سایت شما: http://t.co/9j9OePGvcP

– نیل پاتل (neilpatel) 5 نوامبر ۲۰۱۳

برخی از کسانی که در ابتدا فقط آن را به اشتراک گذاشتند ، بعداً از طریق پست وبلاگ آینده به آن پیوند دادند. بنابراین ، با گذشت زمان ، این پست همچنان پیوند برقرار می کرد. نتیجه نهایی یک پروفایل لینک قوی برای پست بود که به نظر می رسید:

نوک BONUS

یکی از بهترین راهها برای استفاده متفاوت از این استراتژی هنگام استفاده از اینفوگرافیک ، ارائه سایر بازیکنان دیگر در طاقچه شما در اینفوگرافیک است – البته ، اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از آنها رقیب مستقیم شما نیستند. بوک بوک ، یک نوآوری است که امکان رزرو آنلاین کابین در هند را فراهم می کند (یک چیز نسبتاً جدید در این کشور) ، تعدادی از بازیکنان دیگر را در اینفوگرافیک جدید خود که شامل آن در روزنامه های محبوب محلی مانند این ، از جمله لینک ها در سایت های دیگر است ، شامل می شود. دوره.

نتیجه گیری

اگر مصمم هستید محتوای سایت را برای سایت خود ایجاد کنید ، استراتژی های ذکر شده در بالا قطعاً به شما در دستیابی به لینک های با کیفیت بالاتر کمک می کند. شما در واقع می توانید با توجه به نیازهای خود و صنعتی که سایت شما در آن است ، استراتژی اساسی را حتی بیشتر تغییر دهید.

بنابراین ، چه راههای دیگری برای اعمال نفوذ در ستون برای ایجاد پیوندها پیشنهاد می کنید؟