افزایش بهره وری با اینفوگرافیک – واقعیت هایی که همه باید درباره آن صحبت کنند

اینفوگرافیک

در اینجاست که شما یک نمایش اطلاعاتی دوستانه در تصویر ایجاد می کنید تا با یک بخش هدفمند از افراد به اشتراک بگذارید.

با این حال ، آیا می دانید که این سنگهای کوچک می توانند بهره وری برند شما را افزایش دهند؟

آنها می توانند ، در اینجا چگونه است.

گردش کار کار

در ساختار تجارت ۴ نوع اصلی افراد وجود دارد. در حالی که کاملاً متفاوت است ، درگیری آنها برای کل تجربه خرید ضروری است.

آن ها هستند:

     

  1. مشتری / مشتری
  2.  

  3. شرکت ها / مشاغل
  4.  

  5. تیم ها / گروه های کاری
  6.  

  7. افراد

هر شخص ممکن است و اغلب متعلق به بیش از یکی از مقولات فوق باشد اما درگیری آنها در هر گروه کاملاً متفاوت است.

عالی است ، اما قرار است این مقاله با استفاده از اینفوگرافیک باعث افزایش بهره وری شود. و این ، خواندن است.

مشتری / مشتری

با استفاده از قدرت اینفوگرافیک می توانید مخاطبان خود را از طریق مراحل محوری که می خواهید برای انجام مراحل خاص انجام دهند هدایت می کنید.

به عنوان مثال ، بگویید که می خواهید پیروانتان رسالت ، اهداف و دلیل وجود خود را به وضوح درک کنند. چرا این موضوع را در اینفوگرافیک ترسیم نکرده و جزئیات را با آنها به اشتراک بگذارید تقویت توانایی مخاطبان خود برای درک واضح پیام شما به طور معمول بهره وری عادات خرید آنها را افزایش می دهد.

۲ ٫ طراحی

البته برای قرار دادن نام تجاری خود در وب به یک وبلاگ و / یا وب سایت نیاز دارید. اطمینان از تکمیل پیام شما در درون محتوا از تصاویر گرفته تا مقالات و پس از آن ، توسط کسانی که از شما پیروی می کنند ، مطابقت بیشتری با اهداف شما خواهد داشت.

آیا می خواهید آنها یک چرخه خاص را در چرخه خرید دنبال کنند؟ جزئیات را در یک اینفوگرافیک آموزنده قرار دهید و آن را در موقعیتی قرار دهید که آنها بتوانند در یافتن آن کمکی کنند. هنگامی که مخاطبان شما اعتماد به نفس خود را افزایش داده اند که می توانند به راحتی یک روند را دنبال کنند ، نتیجه این است که تعداد بیشتری از آنها از پیروی از راهنمایی های شما خوشحال می شوند.
اعتماد به نفس

۳ ٫ ساختمان

ایجاد یک هسته محکم برای پیام مارک تجاری شما فقط با خصوصیات داخلی شما متوقف نمی شود. سایت های رسانه های اجتماعی مانند:

همچنین وجود آنها بسیار مهم است.

وقتی مخاطبان شما را در این مکان های مختلف پیدا می کنند ، متوجه می شوید که بیشتر به شما توجه می کنند. با توجه به اینکه چرخه فروش معمولاً ۳ تا ۷ لمس قبل از تصمیم گیری در مورد خرید را می گیرد ، به همین ترتیب بهره وری فروش افزایش می یابد.

این امر به ویژه در صورتی که می توانید مناطقی را که دارای اینفوگرافیک هستند درک کنید و درک کنید دقیقاً چه اقداماتی انجام می شود و چگونه می توان آنها را برای دستیابی به فرایند مورد نظر انجام داد ، آنها را از طریق مسیرهای بالقوه دشوار عبور می کنید.

۴ ٫ نامزدی

اکنون که مارک خود را تعریف کرده اید.

اکنون که مستقر هستید.

اکنون که همه چیز در آن است.

صحبت.

به مشتریان خود اطلاع دهید که شما واقعی هستید.

در وب این کار به روشهای مختلفی از جمله پاسخ دادن به نظرات در ایمیل و خصوصیات مختلفی که شما مدیریت می کنید قابل انجام است.

اما در اینجا متوقف نشود. در عوض: مانند ، بازتوییت ، اشتراک گذاری

مخاطبان شما خواهند دید که می توانید بیشتر و بیشتر وقت خود را برای تعامل با شما ، پیشنهادات سایت خود و اینفوگرافیک های استراتژیک قرار دهید که راه را برای داشتن یک مشتری موفق و / یا مشتری موفق تر هموار می کند.

۵ ٫ شبکه سازی

تمام این تعامل فرصت های شبکه آنلاین شما را ایجاد می کند که هنگام کار با ویژگی های رسانه های اجتماعی ، به عنوان شبکه های اجتماعی نیز شناخته می شود.

اما شبکه فقط به صورت آنلاین اتفاق نمی افتد. جلسات شبکه محلی نیز وجود دارد. این افراد همچنین وقتی درک می کنند که چگونه با شما کار می کنند بهتر جواب می دهند. چرا وقت آنکه وقت صحبت شما در محدوده چنین ملاقات هایی باشد ، باید اینفوگرافیک های دیجیتال خود را چاپ نکنید و آنها را توزیع کنید؟

دیجیتال

من در طرز تفکر مشتری نقش بسته ام. دلیل این است که بدون آنها شما شغلی ندارید. اکنون بیایید به مفاهیم داخلی در چارچوب شرکت شما بپردازیم.

شرکت

هر شرکت موفق عناصر اصلی آرایش خود را دارد. اینها می تواند شامل باشد ، اما قطعاً به موارد زیر محدود نمی شود:

     

  1. یکپارچگی
  2.  

  3. ارتباطات
  4.  

  5. مأموریت
  6.  

  7. اهداف
  8.  

  9. وحدت

وقتی همه به عنوان یک تیم متحد در کنار هم کار می کنند به سادگی انجام می شود. این بیشتر ماموریت شماست که اینفوگرافیک می تواند به روشنی و واضح تعریف کند.

یکی از راه های اطمینان از این که اینفوگرافیک وظیفه شما را تعریف می کند ایجاد گرافیکی استسر زدن به اهداف. بیایید بگوییم که شما برای رسیدن به موفقیت با وفادار ماندن به ماموریت خود ، امسال ۵ هدف دارید. این ۵ امتیاز و مأموریت مربوطه خود را در اینفوگرافیک قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که هر کسی آن را دارد.

این جبهه متحد باعث سردرگمی و افزایش بهره وری خواهد شد.

تیم ها / گروه های کاری

شما به عنوان یک شرکت ، گروه های مختلف خود را به این قدرت واگذار کرده اید که بیرون بروند و قطعه پازل خود را به جایی برسانند. همه اینها با وضوح ایجاد شده از طریق قدرت اینفوگرافیک اتفاق می افتد. بنابراین ، تمام تیم ها و گروه های کاری به روش های کلیدی از جمله – اما محدود به:

     

  1. ساختار
  2.  

  3. پردازش
  4.  

  5. هم افزایی
  6.  

  7. مشارکت
  8.  

  9. پویا

همانطور که تیم شما از ساختار مشخص شده در اینفوگرافیک شرکت ماموریت می فهمد ، آنها قادر خواهند بود تا سهم کلیدی خود را درک کرده و آنها را با بهره وری بیشتر به پیش ببرند.

این روند در حال حرکت بین همه تیم های جداگانه در سازمان خواهد بود که همه اتاق های فکر جداگانه با هم افزایی قوی همکاری کنند.

نکته مهم : اینفوگرافیک ها به راحتی می توانند فراتر از اهداف و بیانیه های ماموریت مربوط به شرکت باشند. تعیین جایی که افراد به کمک اضافی نیاز دارند و ایجاد یک اینفوگرافیک در مورد فرآیندها و رویه های مربوطه. هرچه خلاقیت شما در فرآیند اینفوگرافیک بیشتر باشد ، تیم همراه قوی تر قادر به پاسخگویی به پیام خود خواهند بود.

خلاقیت

هرچه سهم هر تیم جداگانه به هم افزایی کل می افزاید ، افراد در راس می توانند ببینند چه عواملی کار می کند و همچنین زمینه هایی برای پیشرفت وجود دارد.

پویایی درگیری هر کس از مناطق منظر خود منجر به بهره وری همه می شود. و فکر می کنم که این هم افزایی مثبت می تواند از طریق اینفوگرافیک های مناسب و طراحی شده برای بهره وری آغاز و هدایت شود ، هدایت شود و از آن استفاده شود.

افراد

     

  • مشتری و مشتری آنها هستند.
  •  

  • شرکت ها و مشاغل آنها را دارند.
  •  

  • تیم ها و گروه های کاری از آنها تشکیل شده اند.

و اگر شما یکی نیستید ، دلیلی برای خواندن این مقاله ندارید. با توجه به این که شما به خواندن ادامه می دهید به این معنی است که شما با عناصر مورد نیاز برای انتقال جزئیات از یک موجود به نهاد دیگر مطابقت داشته اید. آن عنصر خواندن خوانده می شود.

     

  1. انطباق
  2.  

  3. سفارش
  4.  

  5. راحتی
  6.  

  7. سازمان

همین کار را می توان با اینفوگرافیک انجام داد. در حقیقت ، اینفوگرافیک می تواند پیام شما را بسیار مؤثرتر از کلمه نوشتاری به تنهایی برقرار کند.

این منجر به ایجاد نظم از هرج و مرج می شود که منجر به افزایش بهره وری در هر سطح از مراحل و مراحل مورد نیاز شرکت شما می شود.

از آنجا که تجربه هر فرد توسط سازمان منتخب تأثیر مثبت می گذارد ، بازده همه افزایش می یابد. مهم نیست که ما چگونه به این معادله نگاه می کنیم.

افراد ، تیم ها و مشاغل هر چه صاف تر عمل می کنند وقتی که همه به طور واضح لیست های جداگانه خود را درک می کنند. با افزایش عملکرد شما در بهره وری ، این افراد توسط خارج مشاهده می شوند و منجر به شکل خود در افزایش بهره وری می شوند که اغلب در افزایش ROI مشاهده می شود.

بستن افکار در مورد افزایش بهره وری با اینفوگرافیک ها

همانطور که در این مرحله کاملاً مشخص است ، اینفوگرافیک ها قدرت زیادی در افزایش بهره وری دارند. چگونگی تصمیم گیری برای پیاده سازی توانایی های آنها در عملیات خود ، تنها سؤال باقی مانده است.

پس می خواهی چیکار کنی؟

ایده ها و افکار خود را در بخش نظرات زیر بگذارید و بگذارید موفقیت های شما را در کنار هم قرار دهیم.