گوگل Instant چگونه بر شما تأثیر می گذارد؟

هنگام تایپ یک پرس و جو ، عباراتی را پیشنهاد می کند که حدس می زند به احتمال زیاد جستجو برای شما باشد و آنها را در لیست کشویی نمایش می دهد. موردی که بیشترین احتمال حضور شما را داشته باشد نیز در کادر جستجو به عنوان دنباله خاکستری پرس و جو نمایش داده می شود و اگر فکر می کنید متناسب با آن است ، فقط Tab را فشار دهید و به طور خودکار آن را برای شما تکمیل می کند.

جالبترین نکته در مورد گوگل Instant این است که همزمان با تایپ کردن نتایج جستجوی نمایش در زیر لیست کشویی پیشنهادات نمایش داده می شود. با هر کلمه ای که به متن خود تبلیغ می کنید پیشنهادات تغییر می کنند و نتایج نشان داده شده نیز تغییر می کنند. به این ترتیب می توانید بدون ایجاد کلیک یا فشار دادن یک کلید ، شرایط را برای جستجوی شرایط مشاهده کرده و نتایج را مشاهده کنید. و همچنین تنها با اسکن چشم نتایج ، با یافتن نتایج با تایپ کردن شما ، پیدا کردن نتایج مرتبط بسیار سریعتر خواهد بود.

لازم نیست از آنچه Google می گوید الگوریتمی که برای رتبه بندی و تعیین ارتباط استفاده شده است مانند گذشته باقی می ماند. نتایج فوری برای عبارتی که Google پیش بینی می کند همان موردی است که کاربر به آن نیاز دارد نمایش داده می شود. به عبارت دیگر ، اولین عبارت از پیشنهادات لیست کشویی. این بدان معنی است که هر وقت کلمات کلیدی شما برای بهینه سازی اولین اصطلاح پیشنهادی در لیست هستید ، وب سایت شما در نتایج فوری درست مانند آنچه برای یک جستجوی منظم ظاهر می شود ، ظاهر می شود.

آیا این امر بر بهینه سازی موتور جستجو تأثیر می گذارد؟

زیرا ارتباط آن را به همان روشی که قبل از آن تعیین شده است ، تغییر نمی دهد. ضرورت بهینه سازی وب سایت و قوانین آن را تغییر نمی دهد. با این وجود این روش جدید جستجو ممکن است عادات جستجوی افراد را تغییر دهد و این می تواند در هدفمندی کلمات کلیدی تأثیر بگذارد.

به عنوان یک نتیجه ، شاید شما نیاز به تمرکز خود بر روی تحقیق در مورد کلید واژه ها داشته باشید و برای سایر کلمات کلیدی که اکنون مورد نظر مخاطبان مورد نظر شما قرار خواهد گرفت ، بهینه شوید.

آیا این روی کمپین های AdWords من تأثیر می گذارد؟

تبلیغات AdWords همچنان در نتایج جستجو به همان روشی که قبلاً برای شرایط پیش بینی شده نشان داده می شود نشان داده می شود. با تایپ کردن و نتایج جستجو نمایش داده شده تغییر می کند ، تبلیغات AdWords نیز تغییر می کند.

با نمایش نتایج و به سرعت با تایپ تایپ کاربر فقط درصورتی که کاربر اقدامی برای انتخاب پرس و جو انجام دهد (با فشار وارد کردن ، کلیک کلیک می کند یا نتایج بیش از ۳ ثانیه نمایش داده می شود) شمارش می شوند. بنابراین هیچ تغییر مهمی در نحوه مدیریت کمپین های AdWords به وجود نمی آید اما ممکن است تغییراتی در سطح برداشت ها مشاهده کنید زیرا با گوگل Instant متفاوت حساب می شوند.

آیا رتبه وب وب پیشرفته تحت تأثیر گوگل Instant قرار دارد؟

رتبه بندی وب پیشرفته به همان روش قبلی کار خود را ادامه خواهد داد ، بنابراین شما در مورد رتبه بندی نادرست موتورهای جستجو از برنامه نگران نباشید. اگر احساس می کنید رتبه بندی وب پیشرفته رتبه بندی درست را برنمی گرداند ، لطفاً ۷ دلیل تفاوت نتایج AWR را بررسی کنید ، زیرا این باید به سوالات شما پاسخ دهد.

در مورد شما چطور؟

گوگل Instant را بررسی کنید و نظر خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید. آیا فکر می کنید گوگل Instant باعث بهبود جستجو می شود؟ در مورد رتبه بندی موتور جستجو و جستجوگرها چطور؟